Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
misschien is een zadel met een stevigere zit fijner voor je?
alleen de galop foto is een wat minder fijn moment, maar ik geloof dat je zelf heel goed weet wat je minpunten zijn en dat je daar hard aan werkt!
!. wat een gezeur zeg.
&& Succes in de M1
Rianneke schreef:ik stoor me voornamelijk aan de knieen van de ts die vaak bijna over het zadel heen vallenmisschien is een zadel met een stevigere zit fijner voor je?
verder vind ik er toch wel een aantal erg ontspannen plaatjes bijzittenalleen de galop foto is een wat minder fijn moment, maar ik geloof dat je zelf heel goed weet wat je minpunten zijn en dat je daar hard aan werkt!
ga zo door en veel succes in de m1!
Rianneke schreef:ik stoor me voornamelijk aan de knieen van de ts die vaak bijna over het zadel heen vallenmisschien is een zadel met een stevigere zit fijner voor je?
verder vind ik er toch wel een aantal erg ontspannen plaatjes bijzittenalleen de galop foto is een wat minder fijn moment, maar ik geloof dat je zelf heel goed weet wat je minpunten zijn en dat je daar hard aan werkt!
ga zo door en veel succes in de m1!
Ik heb al gekeken voor een ander zadel, maar mijn bovenbenen zijn zegmaar te lang, waardoor ze eigenlijk bij geen enkel zadel goedliggen.Rianneke schreef:ik vond die opmerking over die kapstokken nog best wel lachwekkend maar volgens mij ben ik de enige![]()
maar weet je we zijn niet allemaal anky's en de ts kent haar zwakke punten en is daar hard mee aan het werk. vind het wel positief dat ze foto's durft te plaatsen ookal weet ze dat ze niet perfect zijn
kell_gino schreef:klopt, we zijn allemaal verreweg geen anky's. Maar we kunnen elkaar wel helpen om beter te worden toch
Lucifer123 schreef:Ja, dat van mijn knieen dat weet ik Ik heb al gekeken voor een ander zadel, maar mijn bovenbenen zijn zegmaar te lang, waardoor ze eigenlijk bij geen enkel zadel goedliggen.
ik heb zelf ook erg lange benen maar merk dat als ik in bepaalde zadels zit meer in me houding word gedrukt als bij de ander vandaar mijn opmerking...
gefeliciteerd met je punten! en erg veel plezier/succes in de m
alleen zijn er natuurlijk altijd nog een paar dingentjes waar aan gewerkt moet worden. misschien kan je je hakken iets meer uitdrukken, en je handen wat rechterop en hoger. over de andere punten geeft de rest al genoeg gezeken dus dat doe ik maar niet
ben benieuwd naar je volgende topic
Ik ken een paardje wat Alashka Du Bois heet, misschien van dezelfde fokker?
Dit paardje lijkt zelfs veel op haar 
kell_gino schreef:Hoezo zou je geen foto's op bokt willen zetten renate. Je moet het niet zien als aanvallend of kritiek. Alleen maar puntjes die verbeterd kunnen worden en misschien kom je in je topic dan net de juiste tip tegen die helpt om nog beter te worden.
onley schreef:ik stoor me echt super aan jouw voeten en handen die je ontiegelijk vast zet
probeer te ontspannen en blijf ademen
en je voeten ook echt ontiegelijke kapstokken
ik heb hier nog jassen te veel hangen
mag ik die even langsbrengen ?
!

Trek daar even tijd voor uit, een paar lessen puur daarop focussen, andere oefeningen komen wel. 
Lucifer123 schreef:Ja, dat van mijn knieen dat weet ikIk heb al gekeken voor een ander zadel, maar mijn bovenbenen zijn zegmaar te lang, waardoor ze eigenlijk bij geen enkel zadel goedliggen.

maar niet onmogelijk hoor
deniece schreef:Hmm.. ik vind foto 7 de enigste echt fijne foto eerlijk gezegt.. Je werkt gigantisch in met je handen en dwingt haar daarmee naar beneden om vervolgens je been erin te drukken, mét spoor.. Ik zou de sporen nog even achterwegen laten en werken aan de nageeflijkheid vanuit de ontspanning. Lichtjes vragen kan geen kwaad met daarna wat been maar dit is niet de juist manier imo. Je paard loopt ook op bijna alle foto's (behalve 7 dus) achter de loodlijn en te diep..
Ik zou eerst nog even lekker werken aan de ontspanning, achterhand en je eigen houding.

Malibu schreef:Leuke foto's en leuke pony! Heeft ze Welsh papieren?
Vind het wel leuk, jouw 'probleempjes' zijn heel herkenbaar want ik heb ze zelf ook. Dat komt vanzelf goed met wat goede instructie. Ik heb ook moeite om mijn handen wat losser te houden, dat is een 'controle' probleempje (bij mij tenminste wel).
Ze moet wat meer op de achterhand komen en zichzelf gaan 'dragen' nu gooit ze het gewicht erg op de voorhand. Moet helaas wel zeggen uit eigen ervaring dat het makkelijker is 'gezegd dan gedaan'maar niet onmogelijk hoor
![]()
Veel succes verder!