Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tamary schreef:Myrano schreef:idd, nooit afstappen. De volgende keer doet ie gewoon weer waar hij zin in heeft.
![]()
Pony is niks opgeschoten met het afstappen. Pony moest stappen ipv galopperen en deed dat met ruiter ernaast wel. Ruiter is ook gewoon verder gegaan op geplande route. Advies nooit afstappen is pertinent onzin, paard heeft soms een mens naast zich nodig om tot rust te komen en de situatie veilig te houden. 90% van de paarden heeft het liefste dat een ander "paard" de beslissingen neemt. Zodra jij ernaast loopt ben je dat andere paard.
) En zijn we begonnen met kijken hoe het ging. x_soofjuhxXx schreef:Sjolvir, ik verzorg deze pony al 4 jaar, en ik ben nu pas begonnen met rijden. Juist omdat ze zo ondeugend en sterk is.
Nu ben ik groot en sterk() En zijn we begonnen met kijken hoe het ging.
Ik ben trouwens vandaag weer gegaan, maar een klein stukje gereden omdat ik vanavond mijn verjaardag vier, en het heel erg druk heb.
Bij dezelfde weg als zondag begon ze te dribbelen, maar omdat ik daarvoor ben omgedraaid omdat het anders te lang zou duren, is er niets gebeurt.
Ik vraag me af of de vorige verzorgster haar daar altijd liet galoperen langs de weg, ze werd in een keer heel druk...
yakima schreef:op blijven zitten, in een volte rijden en steeds kleiner de volte rijden.
nu weet je pony dat ie er elke keer tussenuit kan gaan en dat je toch wel afstapt.
JoeLove92 schreef:de pony heeft dus gewonnen volgende keer zou ik blijven zitten en laten merken wie de baas is