Hey Marjolein dat is toch op manege Koopman...? ken je daar ook Annemieke van...?
R_MW
Geplaatst: 28-06-01 15:39
ja idd met de trein ofzo! Want stel dat dit je droompony is?!?! Dan kun je m niet kopen omdat ie in Noord Holland staat!
Ik zou echt proberen er met iemand heen te gaan hoor. Als ik een pony zou kopen dan zou ik door heel nederland heen reizen om m te vinden.
Succes!
Dorine_81
Geplaatst: 28-06-01 15:44
maar als je hem koopt wel laten keuren hoor...altijd doen als je een paard koopt...maar kan niet iemand anders met je mee dan...er zijn genoeg apeldoorners met een rijbewijs hoor...
Chrystal-gek
Geplaatst: 28-06-01 15:46
mooi beessie, echt apart, als ik nou op zoek was naar een nieuwe en fjorden helemaal te gek vond, had ik echt over deze nagedacht. maar beide is niet zo, ik heb een superlieve KWPN'er die ik echt niet kwijt wil.
ik heb een winter 2 fjorden gehad, en van fjorden heb ik niet echt een bijzonder gevoel van bij het ras, zo van wat een bijzonder ras ofzo, maar deze springt eruit, ik vind deze echt wel cool dus.
dus pas maar op als je te lang wacht, want er zullen wel meer kapers op de kust zijn. 2250 is niet al te veel voor een beessie met papieren en als ze al wat kent en wie weet wat voor spullen je erbij krijgt, vaak niet maar ok.
alleen dat ze niet verkeersmak is, kan een probleem zijn, maar als je een beetje goed kunt rijden en als het mogelijk is, kun je haar zelf wel verkeersmak maken, maar heb geduld en doe het rustig aan en met een wel verkeersmak paardje voorop!!!
Shaienne
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-01 16:15
Ze is nog helemaal onbeleerd. Maar dat vin dik helemaal niet erg!!!
Ja ik vind dat ze zo'n mooi hoofd heeft...zucht...
Wie wil er met mij heen??? Ik woon in Apeldoorn en de pony staat in Zuid Holland.
sanderijn
Geplaatst: 28-06-01 16:27
tja als de manen wit zijn,ik vind persoonlijk dat helemaal niet erg,vind het juist wel mooi,moet je toch effe met echte fjorden mensen over babbelen heb daar nie zoveel verstand van maar ik vind de merrie er verder mooi uit zien en goed verzorgt!
jacqueline
Geplaatst: 28-06-01 16:42
Dat is een rodblakke fjord, en die zijn over het algemeen wat goedkoper in prijs.....waarom weet ik dus ook niet, want ik zelf vind het ook prachtig!!!!
Ik zou best met je mee willen gaan, maar ik ben geen snelweg held, anders had ik het graag gedaan!!!!
sanderijn
Geplaatst: 28-06-01 16:48
ah toe nou jacq,wees voor 1 keer een snelweg held,of nee nog beter:als jij nou samen met shaienne naar mij toe komen rijd ik wel naar zuidholland(ben wel een snelwegheld,maar heb geen auto tot mijn beschikking anders had ik haar wel geholpen)
Cowgirl
Geplaatst: 28-06-01 17:21
rod blakk en Ulsh blak is verschillend hoor. Die rodblakk hebben een rode streep en die ander is volgens mij helemaal wit. Rodblakk vind ik niet zo. maar bikheb toen dus ook ineens zon witte voor mijn neus gekregen op een site en ik was helemaal . Volgens mij is er geen witte hengst in nederland.wel een rode en een grijse(Briggen is grijs die is wel erg cool)
Shaienne
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-01 17:34
jajajaja jullie met mij meegaan!!!
Maatje02
Geplaatst: 28-06-01 17:47
Die foto lijkt idd gewoon een rodblakke, zit dan donkerbeige/lichtbruin in t midden en de aalstreep is ook wat onduidelijker. Als je nu toch een fjord gaat kopen en gaat kijken.. kom dan meteen ff langs Pjorda?! Zal snel 'ns een digi-foto maken van d'r voor je. Zij staat ook in ZWN ( bij mij ) Onbeleerd moet je er trouwens geen 3000 voor betalen hoor, tenzij t en heele goeie is! helemaal onbeleerd liggen de gem. prijzen rond de 2000-2500. Maar weet je nu 200% zeker dan dat je een eigen paard gaat kopen en kunt houden..?? ( n.a.v. je laatste pb's)
ps, vanaf R'dam centraal zit je in een uur hier (met de tein naar utrecht--> R'dam) met de auto (zo eng is t toch niet..?) ben je hier in ca. 1.5- 2 uur.