Sander (v. Jacorde) @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

__Elizabeth

Re: Sander (v. Jacorde) @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 09:55

ja klopt ligt aan die chaps.. er zit een bandje aan met zoon drukknoopje en daar zit hij net boven. en als je normaal staat zit hij goed maar als je je hakken uitdrukt zit hij erboven. heb al vanalles geprbeert maar krijg het nier voor elkaar zonder dat me voeten afknellen. dus ja dan maar hoog. maar ik gebruik ze niet veel want hij weet dondersged dat ik ze om heb..
ik heb ze trouwens om omdat hij bij het zien van de zweep meteen de lucht in springt en zonder sporen loopt hij wel maar met het gevoel alsof hij achteruit gaat.. Knipoog

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 11:43

xElsjeeh schreef:
zonder sporen loopt hij wel maar met het gevoel alsof hij achteruit gaat.. Knipoog

tja, ik hoop dat je met me eens bent dat dáár je grootste probleem ligt.
Als je paard niet aan het been is, dan heb je geen basis. Sporen zijn voor de verfijning, niet als vervanging van je been.
Dus stap 1 is sporen af. Zorgen dat hij gaat luiteren naar je been, zonder dat je 'm tegen werkt aan de voorkant.

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 14:37

`ja dat snap ik ook wel. en als je goedf gelezen had gebruik ik ze alleen als verfijning van me been. want hij weet donders goed dat ik ze om heb. en een paard wat 5 jaar niet anders heeft gedaan krijg je niet even voor elkaar dat hij voor het been is. is wel simpel gezegd maar doe je niet zomaar. ik doe ook maar mijn best. en hij loopt nu toch? wat is er mis mee. hij loopt nu alleen op been hij weet alleen dat ik sporen om heb.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:42

Op lossen doe je idd niet even snel.
Je moet dan je benen wel érg stil houden om je sporen niet te gebruiken,dus of die echt aan je been is...? Verward

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:49

Mooi pardje Lachen

maar?:

Handen rechtop en hoger en meer dragen.

Hakken op sommige momenten uitdrukken

rechtopzitten ga arrogant zitten.

hoofd omhoog en schouders naar achteren.