Nee, eigenlijk geen tips, vind het er heel erg ontspannen uitzien! Leuk paardje hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

om het zo maar te zeggen.
_Nann_ schreef:wat een leuke haf zeg
wat me opvalt aan de foto's is dat het op sommige foto's lijkt alsof je harder gaat dan je paardom het zo maar te zeggen.
ook zou het een mooier beeld geven als je hem wat voorwaartser
en meer op het achterbeen zou kunnen krijgen, dan krijg je ook niet zo dat duikboot idee
maar kwa ontspanning ziet het er weer wel redelijk uit

Dreamy schreef:_Nann_ schreef:wat een leuke haf zeg
wat me opvalt aan de foto's is dat het op sommige foto's lijkt alsof je harder gaat dan je paardom het zo maar te zeggen.
ook zou het een mooier beeld geven als je hem wat voorwaartser
en meer op het achterbeen zou kunnen krijgen, dan krijg je ook niet zo dat duikboot idee
maar kwa ontspanning ziet het er weer wel redelijk uit
Heb de punten die je nou noemt ook aangegeven, en ook aangegeven waarom ik hem nu nog even lager laat lopen
Wil nl. niet weer de mist in gaan met hem! Hij gaat nou net zo lekker

Dreamy schreef:Bedankt voor je commentaar.
Achterhand is normaliter geen probleem (tikt zichzelf zelfs vaak aan dmv zijn ruime gangen) maar hij mocht er idd meer bij die dag
_Nann_ schreef:Dreamy schreef:Bedankt voor je commentaar.
Achterhand is normaliter geen probleem (tikt zichzelf zelfs vaak aan dmv zijn ruime gangen) maar hij mocht er idd meer bij die dag
ja, ik kan alleen maar commentaar geven op wat ik op de foto zie he![]()
verder kan ik natuurlijk niet oordelen, het blijven momentopnames.

XxDanielle schreef:het is om te beginnen een hele mooie haflinger.
Alleen ik vind hem te diep lopen..
Net of hij heel erg hangt!
En je houding: je zit er netjes op hoor let alleen op dat je niet met je hele lichaam naar binnen valt en je hoofd omhoog houdt.
succes (L)