Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Senzafine schreef:Leuk paard. Ik vind wel dat ze nogal opgekropt loopt. Ze volgt je hand niet. (Zie je op de derde en vierde foto)
Edit: Ok, ik zie net dat je de vierde foto verwijderd hebt. Uhm ja, daar zag je dus dat het paard totaal geen contact zocht met je hand.
Ben je begonnen vanuit het voorwaarts neerwaarts werken? Ik zou eerst daar nog wat mee aan de slag gaan.
En de sporen... tsjah, als je nog niet met zijgangen bezig bent hoor je nog geen sporen te dragen imo.
Kamy schreef:Leuk paard hoor!!
De foto's waarbij je in de wei staat bij de shetlander.... ....

_Celien schreef:Senzafine schreef:Leuk paard. Ik vind wel dat ze nogal opgekropt loopt. Ze volgt je hand niet. (Zie je op de derde en vierde foto)
Edit: Ok, ik zie net dat je de vierde foto verwijderd hebt. Uhm ja, daar zag je dus dat het paard totaal geen contact zocht met je hand.
Ben je begonnen vanuit het voorwaarts neerwaarts werken? Ik zou eerst daar nog wat mee aan de slag gaan.
En de sporen... tsjah, als je nog niet met zijgangen bezig bent hoor je nog geen sporen te dragen imo.
vraagje: dus volgens jou draag je sporen voor de zijgangen? Waar heb je die sporen dan voor nodig wat doe je er dan mee in de zijgangen.
Volgens mij zijn sporen ontwikkeld voor verfijning van je hulpen
Citaat:Nou, dit vind ik wel erg hoor.
Hoe kun je dat nou van een foto zien.
Mijn paard staat er vaak zo bij, dus dan zou hij wel zn rug willen ontlasten? nja.
Goed vind het er super uitzien hoor!!
Netjes voor maar 4 maanden!
Verder zie ik graag meer ontspanning!
Maar daar is aan te werken!
Ik kan niet beoordelen van een paar foto's hoe paard en ruiter zijn, maar men plaatst foto's en wil dan op HAW graag commentaar. Dus dat geef ik op basis van de geplaatste foto's! Was niet aanvallend bedoeld of zo...._Celien schreef:Senzafine schreef:Leuk paard. Ik vind wel dat ze nogal opgekropt loopt. Ze volgt je hand niet. (Zie je op de derde en vierde foto)
vraagje: dus volgens jou draag je sporen voor de zijgangen? Waar heb je die sporen dan voor nodig wat doe je er dan mee in de zijgangen.
Volgens mij zijn sporen ontwikkeld voor verfijning van je hulpen
maar ik doe nog niet eens aan zijgangen, ik laat haar eerst lekker actief worden , fijn aan het been, als dat voor elkaar is komen die zijgangen nog wel , ze is jong zat onley schreef:mooi paardje hoor
enkel als je Z rijd moet je zelf wel weten dat je een jong paard zo niet beleerd
en het feit dat je al sporen draagt bewijst dat wel
net als je zadel wat op de schouder ligt
leg het 3 cm naar achter dan zal dat al een opluchtig zijn
voor je paard
hopelijk geef je haar de tijd en nog een x vakantie
zou haar ook liever graag over de rug zien lopen dus voorwaarts neerwaarts in plaats van met een vrij korte teugel en opgekropt
dusal met al geen fijn beeld hopelijk krijg je goeie begleiding
(maar dat zal wel niet als je al zelf aaangeeft dat je je paarden al tot Z hebt opgeleid)
maar goed wie ben ik he
heb ik ook al gezegt, voor de eerste jaar met mijn studie
dan komt ze tijd stil te staan..
en merk gewoon dat het steeds beetje bij beetje beter gaat, 

hoewel ik het meeste al doe maargoed, als er weer vooruitgang is zal ik fotos plaatsen om aan jullie te showen
hopen dat er dan vast wel verbetering te zien is, zal doan ook meer soorten plaatsen, van los/lang rijden tot normaal ,
dus toch wel bedankt voor de tips hoor, of beter gezegt, commentaar
ik wist het al wel en was er ook al mee bezig,, maar als zoveel mensen er wat van zeggen ga je er toch nog meer op letten
immii_clarr schreef:niet te geloven, al die lord sinclairs lijken toch veel op mekaar zeg! ken der 2 en dit is nu de 5e die ik zie en werkelyk al die koppies lijken op elkaar! je ziet het meteen!
Vind het er leuk uitzien, probeer je handen wat meer te gaan dragen en wat trotser op je paard te gaan zitten, je hebt een prachtpaard dus ga er ook maar lekker trots opzitten!
Op foto 2 loopt ze wat opgekropt, maargoed ze is pas 4 maandjes onder het zadel, je kan nog niet alles hebben hea! komt vanzelf wel goed! veel plezier verder met haar!
klopt dat ze opelkaar lijken, de sir sinclair lijken er ook weer super erg op ! uiterlijk karakter alles..