Ondanks die 3 weken niks doen heb je hem echt lekker aan het lopen.
Je kunt zeker zien dat die galop verbeterd is, wat springt hij er lekker onder!
Gewoon lekker doorgaan zo en dan komt dat M echt wel goed met nog wat oefening

Succes in ieder geval!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze komen nog wel eens van pas of niet? Annash schreef:@ moonfish13: daar hebben ze een hulpmiddel voor uitgevonden. Iets met hout en schroefjes. Heet het niet een krukje?
En ik ben 1.48
Pollen schreef:Hi, op de laatste foto vind ik dat je je schouders meer naar achteren moet doen en je gewicht iets naar achteren daardoor verplaatsten.. niet veel hoor, miniem! Maar dat maakt net de houding iets mooier en de gewichtsverdeling beter. Moeilijk.. het is maar een momentopname!
fresco schreef:Hey shan, dat ziet er weer gelikt uit!
Omdat ik rijtechnisch commentaar moet geven, vraag ik me alleen af of je hem nog meer door kunt sluiten in de galop.
Ik zie alleen foto's van enorme galoppade, maar een keer klein galoperen kan goed werken.
Jou kennende ben je er allang al mee bezig!
Ik zie je zaterdag wel, ik moet ergens achter jou starten!![]()
Succes met je M1 debuut en nu maar hopen dat die vervelende blessure gauw verleden tijd is.

dan sluit ik nog niet (teveel).
hoe kom jij aan dat shirt? heb je ook geholpen bij eht hippiade ermelo van de pony's? of heb je m van het knhs gekregen? Suusje92 schreef:heej mooie foto'shoe kom jij aan dat shirt? heb je ook geholpen bij eht hippiade ermelo van de pony's? of heb je m van het knhs gekregen?