Showbink Ravi @ Fotoshoot: Zeer mooi!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Re: Showbink Ravi @ Fotoshoot: Zeer mooi!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 00:15

SaskiaKur schreef:
Wat ik op foto 5 doe is Schouderbinnenwaarts en dan Contrastelling. Hierdoor blijft ze goed op de achterhand. Dit vind ze begrijpelijk erg moeilijk, maar wat je goed op de foto kan zien is dat ze het nu meer gaat opakken en dus meer gaat 'dragen' op die achterhand.

Je bedoelt renvers?
Ben het eens over de opmerkingen over je benen, je steekt ze teveel af, je kunt ze ook naar achter leggen zonder te klemmen.
De foto's zijn wel aardig maar vind ze niet super, zeker de eerste galopfoto's maar daar heb je natuurlijk zelf niets over te zeggen.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 09:17

Annelies, een renvers is op 4 sporen, een sb op 3.

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 09:24

Mooi paard met goeie kwaliteiten. Ik zou zelf ook nog eraan werken tijdens sluitwerk dat de neus nog wat eruit komt. Vind dat er nog wat lengte in hals mag komen, maar goed paard loopt toch al op Z niveau dat is al mooi. Mooi bespiert. Gaat mooi dragen. Vind jou zelf ook keurig netjes erop zitten en ja op veld zijn de foto's echt heel gaaf. Wees er zuinig op dit kan mooi goed paardje voor je betekenen.

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 08:51

anneliesdj schreef:
SaskiaKur schreef:
Wat ik op foto 5 doe is Schouderbinnenwaarts en dan Contrastelling. Hierdoor blijft ze goed op de achterhand. Dit vind ze begrijpelijk erg moeilijk, maar wat je goed op de foto kan zien is dat ze het nu meer gaat opakken en dus meer gaat 'dragen' op die achterhand.

Je bedoelt renvers?
Ben het eens over de opmerkingen over je benen, je steekt ze teveel af, je kunt ze ook naar achter leggen zonder te klemmen.
De foto's zijn wel aardig maar vind ze niet super, zeker de eerste galopfoto's maar daar heb je natuurlijk zelf niets over te zeggen.

Galop blijft inderdaad een probleem.
Ze verliest hier nog haar balans.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 12:22

SaskiaKur schreef:
Galop blijft inderdaad een probleem.
Ze verliest hier nog haar balans.

Ik bedoel de kwaliteit van de foto's, op veel foto's is niet goed rekening gehouden met de schaduw en dat is een foutje van de fotograaf.

De galop op zich ziet er keurig uit imo.