Trees @ work voor het eerts op bokt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Re: Trees @ work voor het eerts op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 11:13

Het is uiteraard ook nog maar de vraag hoor of het wel gebeurd..want weglopen voor iets, is nog altijd makkelijker dan veranderingen aanbrengen.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 13:19

Velen praten hier over een ander zadel en een betere houding (wat welk klopt), maar ik denk eigenlijk dat welk zadel er ook op komt te liggen, dat de TS toch te groot is voor de pony. Dat probleem lost een ander zadel niet op. Een zadel maakt je geen 30cm kleiner.
Om net begonnen te zijn, vind ik het voor de rest wel vrij goed uitzien. Pony loopt goed, ontspannen. Jup, goed Lachen

Vladie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 13:28

In eerste instantie schrok ik me rot toen ik de foto's zag, en ik schrok voornamelijk hoe het zadel erop ligt.
Ik ben het met de rest eens dat je een zadel moet zoeken wat bij jou en je pony goed is en goed werkt.
Voor de rest goed voor je uit kijken, maar ik snap best dat je de hele tijd naar zo'n mooie pony wilt kijken Knipoog

Het is zeer kl*te voor je dat je niet op elk zadel kunt zitten met je rug. Ondanks je rug vind ik je niet heel erg verkeerd zitten mag iets rechter op en wat trotser maar ik weet natuurlijk niet of dat lukt met je rug.

Veel s6 nog met je pony..

Lennardi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 14:08

Vladie schreef:
In eerste instantie schrok ik me rot toen ik de foto's zag, en ik schrok voornamelijk hoe het zadel erop ligt.
Ik ben het met de rest eens dat je een zadel moet zoeken wat bij jou en je pony goed is en goed werkt.
Voor de rest goed voor je uit kijken, maar ik snap best dat je de hele tijd naar zo'n mooie pony wilt kijken Knipoog

Het is zeer kl*te voor je dat je niet op elk zadel kunt zitten met je rug. Ondanks je rug vind ik je niet heel erg verkeerd zitten mag iets rechter op en wat trotser maar ik weet natuurlijk niet of dat lukt met je rug.

Veel s6 nog met je pony..

Dank je wel, ik rij vaak te geconcentreerd Knipoog