Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Annetje schreef:Bij nader inzien vind ik die ene foto toch niet helemaal geweldig, maar die foto uit het profiel van Antoinette (ik weet niet of ik hem hier neer mag zetten?), met het bijschrift: Dit is mijn zus met haar , daar vind ik dat de ruiter de handen op de juiste plaats heeft.
Samsam schreef:Ik heb deze foto ook alleen aangehaald als voorbeeld voor de hoogte van zijn handen hoor!!
Eerlijk gezegt vind ik haar handen echt te hoog en ze lijkt me erg vast in de schouders. Maar zoals ik al zei, het is echt heell persoonlijk en smaak verschilt
Ody schreef:Hoe zit het nu, moeten de handen nu laag of juist hoger??????
Lieke schreef:Ik denk dat een buitenstander niets kan zeggen over een bepaalde combinatie kan zeggen hoe de handen gehouden moeten worden (tijdens een training). Eerst was ik ook van mening dat elleboog tot mond een rechte lijn moet zijn. Maar u moet ik mijn handen erg hoog houden omdat mijn paardje snel op de voorhand valt en gaat hangen. Als hij dat op die hoge handen goed loopt (wel met contact niet als op die foto) mag ik mn handen iets lager. Vaak zit er dus veel verschil in het moment bij mij.
En dr zullen ook best paarden zijn die (tijdelijk) een lage hand nodig hebben, dus ik denk dat er weinig over te zeggen valt.
angelke"]
[quote="Samsam schreef:Dit vind ik mooi