Twister bij mij voor het eerst op bokt @ WORKK!!! [TROTS]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

Re: Twister bij mij voor het eerst op bokt @ WORKK!!! [TROTS]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:26

Je kunt ook leuke foto's maken zonder iemand erop en die showen, is een stuk leuker beeld denk ik Lachen Met name omdat het een erg gave pony is!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:26

Als het je niet alleen om het rijden gaat zouden deze foto's nooit gemaakt kunnen worden Lachen
Overigens kun je tegenwoordig ook longeer ed. foto's plaatsen! Knipoog

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:27

toscan schreef:
maar goed .. andere mensen zouden ook hun mond kunnen houden van je bent te groot .. als 1 iemand het zegt weet ik het wel ( of een paar dan ) maar niet in elk bericht .............

Met deze foto's zal niemand géén reactie geven over je lengte... Daar had je aan moeten denken voordat je de foto's plaatste.

Elynkwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 22:28

Ik rijd nog omdat ik me nu even goed voel .... en omdat ik sinds mn geboorrte het word paard ken en zonder paard heb ik geen leve ... ik moet mijn emoties bij paarden kwijt jullie mogen me raar vinden maar als je weet wat in me afspeelt .. is dat mijn enigste optie .. sorry hier voor !

Ik denk ook aan de pony .. maar als de eigenaar zegt dat ik te groot ben praten we verder .. zei is 3 cm kleiner dan mij .. en weegt ietsjes meer.. als wij van deze pony'tjes houden dan moeten wij er mee door gaan ! Ze heeft al meerdere keren deze pony's gehad .. en die hebben er nooit wat aan overgehouden zover wij weten ...

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:30

je ei kwijt kunnen bij een paard en je gevoel ermee delen hoeft niet op zn rug. je kunt veel meer leuke dingen doen met je pony waar je niet te groot voor bent. ik ben ruim 1.80 en heb een shetlander. daar doe ik echt wel leuke dingen mee hoor en nee ik heb er nog noit opgezeten. denk eens niet alleen aan jezelf maar ook af en toe eens aan je pony.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:31

PAARDEN = NIET PAARDRIJDEN!
Als je van deze pony houdt ga je er niet meer op rijden!
Die eiganaar trouwens ook niet
Nogal logisch dat ze je niet te groot vind als ze maar 3cm. kleiner dan je is!

Calanddra

Lekkere eigenaresse dan Nagelbijten / Gniffelen Iedereen kan zien dat je gewoon te groot bent. Het is niet anders.

Ik begrijp dat je dol bent op paarden en dat ze je leven zijn, maar dan hoef je toch niet perse te rijden? Ga lekker wandelen, longeren, vrijheidsdressuur, voor het wagentje, etc.

Het gaat toch om het contact met een paard en niet om het rijden???

Anoniem

x_Marr schreef:

mee eens

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:37

Hee Toscan. Leuk om zo Twister ineens op Bokt te zien! (ik ben de verzorg"mama" van Sando (waarom "mama"? Omdat mijn zoon hem als verzorgpony heeft samen met mij).)

Je bent lekker met hem bezig joh en dat heeft Twist echt nodig. Het is een klein leuk ding en ja er moet echt wel een volleerd ruiter op. Het is echt geen kinderpony!

Lekker showen hoor! De eigenaresse (ons beiden bekend dus) heeft geen moeite met jouw lengte (want je gewicht is OK). Ha wij zouden eigenlijk een combi van ons moeten maken. Ik ben namelijk klein genoeg 1,60, maar te zwaar (gewicht zeg ik lekker niet Tong uitsteken ) Dus jouw gewicht en mijn lengte! Dat zou ideaal zijn (voor de goede orde: ik rij dus NIET op Twister en ook NIET op de shet Sando. Ik loop wel naast, voor en achter Sando)

Het is gewoon jammer dat het hier meteen weer zo fel eraan toe gaat. Twister loopt prima met je. Eigenaar, jij en Twist hebben er geen problemen mee. En dat slijten van zijn rug etc. Dat zie ik toch eerder bij te zware mensen gebeuren. Je zit hem niet in de weg, hij blijft vrolijk etc. Lekker genieten hoor!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:40

x_Marr schreef:

Kunnen we de toon hier gezellig houden?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:42

Zilfstar schreef:
x_Marr schreef:

Kunnen we de toon hier gezellig houden?

Zie jij dan niet dat ze te groot is? Lachen
En ja dat kan schade aanrichten ja Knipoog Netzoals te zwaar zijn.
Ze zegt zelf dat het haar de omgang met paarden te doen is, het met paarden bezig zijn, aar waarom moet ze er dan op rijden? Lachen
En waarom zou een pony perse bereden moeten worden?
Jammer dan als er verder geen geschikte ruiter is, dan maar niemand op zijn rug Lachen

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:45

Overigens eigenaresse heeft hier ook op gestaan met foto's. Heb net terug gelezen: niemand die dus roept dat ze te groot is. En scheelt dus maar 3 cm!
Wordt zelfs gezegd als netjes etc!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:46

x_Marr schreef:
x_Marr schreef:

En ja dat kan schade aanrichten ja Knipoog Netzoals te zwaar zijn.
Ze zegt zelf dat het haar de omgang met paarden te doen is, het met paarden bezig zijn, aar waarom moet ze er dan op rijden? Lachen
Jammer dan als er verder geen geschikte ruiter is, dan maar niemand op zijn rug Lachen

hélemáál mee eens! Lachen Ook zonder rijden kan je plezier hebben hoor, zoniet, dan vind ik dat je niet echt om je paard geeft..

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:47

Zilfstar schreef:
Overigens eigenaresse heeft hier ook op gestaan met foto's. Heb net terug gelezen: niemand die dus roept dat ze te groot is. En scheelt dus maar 3 cm!

Welk topic is dat? Lachen

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:48

ik vind het ook reuze meevallen hoor,je hebt een lang boven lijfje,maar als jij niet op deze pony zou kunnen rijden,dan zou hans peter minderhoud,niet meer op nadine mogen stappen,wat een onzin zeg! je bent lang maar zeer zeker niet te zwaar.
ik wens je nog veel plezier met deze pony.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:51

x_Marr schreef:

Ik zie de TS ook "life" op de pony en nee dan is ze niet te groot. Ik vind de foto's echt een vertekend beeld geven. Haar bovenlichaam lijkt wat lang, maar haar benen dus niet. En dat vind ik belangrijker. Ze zit met haar benen hem niet in de weg. Vind ik.

En ja waarom bereden worden??? Dat is aan de eigenaar. Beessie moet wel beweging krijgen en ik dacht dat longeren niet echt lekker ging met Twist. Maar dat zou ik na moeten vragen. Twister heb nou eenmaal een gebruiksaanwijzing. Dat weet ik dus wel.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:53

Zilfstar schreef:
x_Marr schreef:

Ik zie de TS ook "life" op de pony en nee dan is ze niet te groot. Ik vind de foto's echt een vertekend beeld geven. Haar bovenlichaam lijkt wat lang, maar haar benen dus niet. En dat vind ik belangrijker. Ze zit met haar benen hem niet in de weg. Vind ik.

En ja waarom bereden worden??? Dat is aan de eigenaar. Beessie moet wel beweging krijgen en ik dacht dat longeren niet echt lekker ging met Twist. Maar dat zou ik na moeten vragen. Twister heb nou eenmaal een gebruiksaanwijzing. Dat weet ik dus wel.

Als longeren niet goed gaat, is dat dan niet juist een goed punt om te verbeteren? Of zie ik dat verkeerd..

Zilfstar

x_Marr schreef:
Zilfstar schreef:

Welk topic is dat? Lachen

Weet effe topicnaam niet meer en moet hoognodig naar bed Clown . Man moet morgen 5 uur de deur uit (ja op zondag!) Weet niet of je op Twister kan zoeken? Dat staat in de topicnaam in elk geval.

moonfish13

ik moet inderdaad zeggen dat ik het er mee eens ben dat je echt te groot bent...
je kan je benen niet eens normaal kwijt, en de fouten die een ander maakt moet jij die dan nóg eens maken?
straks krijgt het beestje er nog last van en dan is het te laat, dus om te zeggen dat zien we wel, vind ik een beetje ten koste gaan van de pony eerlijk gezegt.

en grote kinderen op een shet word echt niet op prijs gesteld en daar word zéker wat van gezegt.
maar moet dat betekenen dat er wel meer mensen het doen jij ook maar diezelfde fout moet maken?

er zijn ook wel meer mensen die roken, maar betekent dat jij dan ook maar moet gaan roken, en betekent dat het dan maar goed is om te roken?

over de opmerking hp minderhoud; ik vind niet echt een vergelijking eerlijk gezegd.

verder wel een leuke pony!
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 30-08-08 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:56

Zilfstar schreef:
Weet effe topicnaam niet meer en moet hoognodig naar bed Clown . Man moet morgen 5 uur de deur uit (ja op zondag!) Weet niet of je op Twister kan zoeken? Dat staat in de topicnaam in elk geval.

Deze? Lachen
fjord_brucht @ [HAW] Twister @ work.

Dat is namelijk iemand anders die er op rijdt...

Larissa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:57

je kan toch ook lekker met deze pony aan de gang door te longeren? te wandelen? kinderen les te geven? lange lijnen werken? maar er op maar af en toe en doe dan gewoon lekker zonder zadel.. je zit inderdaad echterin het zadel waardoor het zadel voor jou te klein is. een groter zadel aanschaffen kan waarschijnlijk niet omdat die dan te groot is voor de pony. ook vind ik je benen te lang en dat geeft geen mooi beeld als je er op zit.
verder echt een super leuk beestje zeg! en die manen zo recht op echt grappig en dat maakt de pony wel stoer zeg! heel veel succes verder en als ik jou was zal ik wel er over nadenken wat iedereen zegt;) en je kan genoeg andere leuke dingen doen met de pony. hoe oud is die eigenlijk?

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 23:01

moonfish13 schreef:
ik moet inderdaad zeggen dat ik het er mee eens ben dat je echt te groot bent...
je kan je benen niet eens normaal kwijt, en de fouten die een ander maakt moet jij die dan nóg eens maken?
straks krijgt het beestje er nog last van en dan is het te laat, dus om te zeggen dat zien we wel, vind ik een beetje ten koste gaan van de pony eerlijk gezegt.

en grote kinderen op een shet word echt niet op prijs gesteld en daar word zéker wat van gezegt.
maar moet dat betekenen dat er wel meer mensen het doen jij ook maar diezelfde fout moet maken?

er zijn ook wel meer mensen die roken, maar betekent dat jij dan ook maar moet gaan roken, en betekent dat het dan maar goed is om te roken?

over de opmerking hp minderhoud; ik vind niet echt een vergelijking eerlijk gezegd.

verder wel een leuke pony!

nadine is 1.63 en hp is boven de 1.90
hij rijd haar geweldig maar kan bijna meelopen als hij zijn beugels uit heeft!
wil helemaal niks kwaads over hp zeggen toffe kerel die geweldig kan rijden,
maak er alleen maar een vergelijking van dat lang zijn niet erg is.
dit meisje rijd gewoon wat rondjes op die pony,geen wedstrijden,
ik zie er totaal geen kwaad in hoor dat is mijn mening.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 23:24

De vergelijking tussen HPM en deze jongedame gaat een beetje mank. Die paarden worden heel wat beter getraind. Ze lopen netjes over de rug, zodat ze een langere ruiter beter aankunnen. Daar hoef je geen GP-waardige combinatie voor te zijn hoor, maar je bent nu appels met peren aan het vergelijken.

Edit: het lijkt mij inderdaad beter dat je je gaat richten op de dingen naast het rijden. Als je kritisch naar jezelf kijkt, dan zie je dat toch ook wel? Plezier moet niet ten koste gaan van je paard. Er zijn zoveel dingen die jullie samen kunnen doen. VD, mennen, lange lijnen, noem het maar op.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 23:29

Narya schreef:
De vergelijking tussen HPM en deze jongedame gaat een beetje mank. Die paarden worden heel wat beter getraind. Ze lopen netjes over de rug, zodat ze een langere ruiter beter aankunnen. Daar hoef je geen GP-waardige combinatie voor te zijn hoor, maar je bent nu appels met peren aan het vergelijken.

ik wilde het ook al zeggen, deze paarden worden inderdaad heel wat beter getraint...

bijvoorbeeld tegen een andere bokkers die volgens zeggen te groot zouden zijn weer geen problemen mee.
helemaal niet als ze inderdaad netjes over de rug lopen, en dan is het nog niet eens een wat bredere pony, dat had ook al een end in de balans gescheeld denk ik.

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 23:41

Okeeeeeee..
Ga mee in het voorgaande over het te lang zijn..
Ga lekker andere dingen doen, en maak dit paardje niet kapot..

edit: sorry, klinkt heel bot, maar zo vind ik het.. Het geeft gewoon geen fijn beeld en het gaat wel over een paardje z'n gezondheid! Niet over jóuw lol!
Die andere (in het andere topic) vind ik ook te lang..

2e edit: Dat je met hem springt vind ik al helemaal ver gaan! Bloos! Een lang bovenlijf en lange benen is niet goed voor zijn balans..!