Met name omdat het een erg gave pony is! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Met name omdat het een erg gave pony is! 
toscan schreef:maar goed .. andere mensen zouden ook hun mond kunnen houden van je bent te groot .. als 1 iemand het zegt weet ik het wel ( of een paar dan ) maar niet in elk bericht .............

Iedereen kan zien dat je gewoon te groot bent. Het is niet anders.x_Marr schreef:PAARDEN = NIET PAARDRIJDEN!
Als je van deze pony houdt ga je er niet meer op rijden!
Die eiganaar trouwens ook niet
Nogal logisch dat ze je niet te groot vind als ze maar 3cm. kleiner dan je is!
) Dus jouw gewicht en mijn lengte! Dat zou ideaal zijn (voor de goede orde: ik rij dus NIET op Twister en ook NIET op de shet Sando. Ik loop wel naast, voor en achter Sando)x_Marr schreef:PAARDEN = NIET PAARDRIJDEN!
Zilfstar schreef:x_Marr schreef:PAARDEN = NIET PAARDRIJDEN!
Kunnen we de toon hier gezellig houden?

Netzoals te zwaar zijn.
x_Marr schreef:x_Marr schreef:PAARDEN = NIET PAARDRIJDEN!
Zie jij dan niet dat ze te groot is?
En ja dat kan schade aanrichten jaNetzoals te zwaar zijn.
Ze zegt zelf dat het haar de omgang met paarden te doen is, het met paarden bezig zijn, aar waarom moet ze er dan op rijden?
En waarom zou een pony perse bereden moeten worden?
Jammer dan als er verder geen geschikte ruiter is, dan maar niemand op zijn rug
Ook zonder rijden kan je plezier hebben hoor, zoniet, dan vind ik dat je niet echt om je paard geeft.. Zilfstar schreef:Overigens eigenaresse heeft hier ook op gestaan met foto's. Heb net terug gelezen: niemand die dus roept dat ze te groot is. En scheelt dus maar 3 cm!
Wordt zelfs gezegd als netjes etc!
x_Marr schreef:Zie jij dan niet dat ze te groot is?
Zilfstar schreef:x_Marr schreef:Zie jij dan niet dat ze te groot is?
Ik zie de TS ook "life" op de pony en nee dan is ze niet te groot. Ik vind de foto's echt een vertekend beeld geven. Haar bovenlichaam lijkt wat lang, maar haar benen dus niet. En dat vind ik belangrijker. Ze zit met haar benen hem niet in de weg. Vind ik.
En ja waarom bereden worden??? Dat is aan de eigenaar. Beessie moet wel beweging krijgen en ik dacht dat longeren niet echt lekker ging met Twist. Maar dat zou ik na moeten vragen. Twister heb nou eenmaal een gebruiksaanwijzing. Dat weet ik dus wel.
x_Marr schreef:Zilfstar schreef:Overigens eigenaresse heeft hier ook op gestaan met foto's. Heb net terug gelezen: niemand die dus roept dat ze te groot is. En scheelt dus maar 3 cm!
Wordt zelfs gezegd als netjes etc!
Welk topic is dat?
. Man moet morgen 5 uur de deur uit (ja op zondag!) Weet niet of je op Twister kan zoeken? Dat staat in de topicnaam in elk geval. Zilfstar schreef:Weet effe topicnaam niet meer en moet hoognodig naar bed. Man moet morgen 5 uur de deur uit (ja op zondag!) Weet niet of je op Twister kan zoeken? Dat staat in de topicnaam in elk geval.

moonfish13 schreef:ik moet inderdaad zeggen dat ik het er mee eens ben dat je echt te groot bent...
je kan je benen niet eens normaal kwijt, en de fouten die een ander maakt moet jij die dan nóg eens maken?
straks krijgt het beestje er nog last van en dan is het te laat, dus om te zeggen dat zien we wel, vind ik een beetje ten koste gaan van de pony eerlijk gezegt.
en grote kinderen op een shet word echt niet op prijs gesteld en daar word zéker wat van gezegt.
maar moet dat betekenen dat er wel meer mensen het doen jij ook maar diezelfde fout moet maken?
er zijn ook wel meer mensen die roken, maar betekent dat jij dan ook maar moet gaan roken, en betekent dat het dan maar goed is om te roken?
over de opmerking hp minderhoud; ik vind niet echt een vergelijking eerlijk gezegd.
verder wel een leuke pony!

Narya schreef:De vergelijking tussen HPM en deze jongedame gaat een beetje mank. Die paarden worden heel wat beter getraind. Ze lopen netjes over de rug, zodat ze een langere ruiter beter aankunnen. Daar hoef je geen GP-waardige combinatie voor te zijn hoor, maar je bent nu appels met peren aan het vergelijken.
Een lang bovenlijf en lange benen is niet goed voor zijn balans..!