Heel erg bedankt voor de lieve reacties allemaal!
Sky_Sam_Floo: Dankjewel!!
knockout1: Heel erg bedankt! Ja inderdaad, ik denk dat dat de beste manier zal zijn
Knap dat het zo snel verbeterde bij jou!
Phylos: Dankje! Ja daar moet ik inderdaad heel erg op letten
Het is moeilijk weer af te leren als je er zo'n lange tijd niet op gewezen wordt, maar nu ik weer les heb, word ik er elke keer op gewezen en gaat het al stukken beter
Maar af en toe sluipt het er nog even in natuurlijk..
LinZZZZ: Jeetje, dat vind ik wel een erg leuk compliment! Maar op M-niveau is hij zeker nog niet hoor! L zou misschien wel lukken
Dankje!
kinny: dankje! 
loveshadow: heel erg bedankt! Nee dat is geen vertekend beeld hoor, heb je goed gezien! Dat was inderdaad een beetje het probleem, dat ik scheef ging zitten de laatste tijd. Maar nu ik erop gewezen word, kan ik eraan werken. Enkel is dat moeilijk omdat recht zitten voor mij nu een beetje scheef aanvoelt.
En haha, ik wil wel ruilen, als ik dan van jou 'recht zitten' mag hebben 
Maantjj: haha dankje!! Ja dat is waar, ik probeer er aan te werken 
IvysToeter: heel erg bedankt! 
GWENNx: dankjewel!
leniejj: heel erg bedankt!
Ilova: Dankje! Ja, dat blijft inderdaad een aandachtspuntje 
Tundra: haha toevallig zeg! Heel erg bedankt! Ja je hebt gelijk, ik probeer er aan te werken 
Alizé: dankjewel!!
Ja hij heeft er altijd plezier in
Maar da's wel aangenaam
Haha, mijn gezicht is idd gewoon té erg
Een zonnebril zou inderdaad wel van pas komen! Alleen denk ik daar nooit aan om die mee te nemen 
_Jeanine: Dankje! Ja da's helemaal waar, dat zei mijn lesgeefster ook
Dus we proberen eraan te werken! 
whisperramse: dankjewel Talitha!! heel leuk om te horen, dankje 
ladylay: Dankje! Hmm ja op de foto's zie je het misschien niet altijd, maar vroeger had ik ze toch té hoog. Nu werk ik eraan en op die foto's valt het misschien wel mee, maar ik moet er toch heel erg op letten want het is best moeilijk. Op de laatste foto zie je het wat, dat ze echt te hoog gaan. En bv. op foto 15 zie je dat ik ze echt helemaal tegen elkaar heb, dat bedoel ik met dat ze breder moeten. Ik bedoelde niet dat ze echt laag en breed moeten, want zoals je zelf zegt, je rijdt met je been.
Maar soms heb ik ze echt gewoon té hoog en té veel bijeen 
Hmm ja dat laatste was me nog niet zo erg opgevallen! Ik zal er proberen op te letten, dankje voor de tip! 
Mitchall: Dankjewel! Maar het is toch echt een paard hoor 
PePpeRLOvE: Dankjewel!! He dat vind ik wel heel erg goed gevonden! Spijtig genoeg hangen er geen spiegels hier in de bak (misschien wel in de toekomst). Maar waar ik vroeger les had, hingen er wel, toen vond hij het de eerste keren ook eng, maar dat ging eigenlijk wel vrij snel over. Maar ik vind het wel heel erg goed gevonden! En inderdaad, het is ook storend voor de andere mensen die bij mij in de bak rijden dan.. 
Mick_G: Dankjewel! Ja dat is waar, inbuigen vindt hij nog een beetje lastig
Maar het gaat wel steeds beter gelukkig!
nickynicole: Heel erg bedankt! Ja je hebt helemaal gelijk, ik doe mijn best om er snel wat aan te doen! 
laverite: Heel erg bedankt Mieke, echt leuk om te horen! 
rosanne1988: Dankjewel! Maar waar vind je dat hij kantelt op foto 8? Zijn oren zitten toch op gelijke hoogte? Op foto 2 kantelt hij wel lichtjes, dat is waar
Ik probeer idd m'n buitenteugel er beter bij te houden
Maar buitenstelling is niet zo'n goed idee denk ik, dat probeert hij juist altijd uit zichzelf omdat hij het lastig heeft met altijd de juiste stelling aannemen.
BelleA: Dankjewel!
carolovejebe: Dankje! Het diepere is vrij bewust nu, totdat hij los genoeg is om hem meer op te richten
Hij blijft heel licht in mijn hand en zet zich zeker niet vast zo, dus dat is voor mij even het belangrijkste.
Maar het neusje mag er soms idd meer uit 
Coby: Héél erg bedankt voor de leuke reactie! Leuk om te horen!