mijn dank
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mijn dank
. maar verder heb je het over op je zit rijden. ik kan mijn pony rijden zonder hoofdstel, hem laten sturen, versnellen en remmen. en ja ik rijdt ook op mijn zit, maar doe ik dat in jullie ogen niet omdat ik met mijn benen los rijdt? meklabo schreef:ik kan mijn pony rijden zonder hoofdstel, hem laten sturen, versnellen en remmen. en ja ik rijdt ook op mijn zit, maar doe ik dat in jullie ogen niet omdat ik met mijn benen los rijdt?
ik snap jullie commentaar allemaal wel, maar het is nou eenmaal geen standaart pony
en dat ik zo vasthoud aan mijn teugels is niet om mijzelf tegen te houden, dit is om de pony te ondersteunen om rustig te blijven, hij reageert wel even op een zithulp, maar daarna wil hij gewoon weer vlot verder. meklabo schreef:dat mijn pony zo fel is en zo ligt reageert komt mede door zijn verleden, en ja natuurlijk ben ik daar mee bezig maar ik wil hem eerst goed ontspannen hebben voordat ik daarmee bezig gaik snap jullie commentaar allemaal wel, maar het is nou eenmaal geen standaart pony
en dat ik zo vasthoud aan mijn teugels is niet om mijzelf tegen te houden, dit is om de pony te ondersteunen om rustig te blijven, hij reageert wel even op een zithulp, maar daarna wil hij gewoon weer vlot verder.
en voor de mensen die wel tips geven HEEL ERG BEDANKT! ik ga het proberen

maar even over de omgeving. het maakt niet uit waar ik rijdt, hij heeft er altijd veel moeite mee om te ontspannen.
maar k geloof dat veel paarden het niet fijner vinden toch bedankt
Belfor schreef:waarom rijden "cowboys" dan eigenlijk zonder neusriem en alles?? is toch ook niet hun bedoeling om lekker hard in de mond te zijn.. lijkt mij dan he..
en idd ook zonder...
...