Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
en handen dragen, ik had daar erge moeite mee, dus misschien kun je hier wat mee: je moet doen als je dit lastig vind alsof je 2 kopjes thee vast moet houden, maar je mag niet knoeien! dus rechtop houden dus
verder vond ik het er wel vry netjes uitzien =)
)

Keesje schreef:Dat het een leuke pony is hoef ik niet meer te vertellen, hij is van een goede vriendin van mij namelijk!
Ik begreep dat jij hem nu mag rijden etc.
Ik vind alleen (en dat vind ik bij al jou topics) dat je niet zo vriendelijk aan het rijden bent.. pas op met je handen, het ziet er te geforceerd uit. Joup moet gewoon lekker ontspannen en over de rug nageeflijk lopen, dat kan hij ook makkelijk, niet zo geforceerd in de krul getrokken.. Ben maar zuinig op Joup, want daar kan je nog heel veel van leren (mits op de juiste manier gereden natuurlijk..) !
x_tico schreef:Bedankt!, ja ik was er ook bang voor maar ik groei (gelukkig) hoogstens nog 1 of 2 cm!
tamaramt schreef:Keesje schreef:Dat het een leuke pony is hoef ik niet meer te vertellen, hij is van een goede vriendin van mij namelijk!
Ik begreep dat jij hem nu mag rijden etc.
Ik vind alleen (en dat vind ik bij al jou topics) dat je niet zo vriendelijk aan het rijden bent.. pas op met je handen, het ziet er te geforceerd uit. Joup moet gewoon lekker ontspannen en over de rug nageeflijk lopen, dat kan hij ook makkelijk, niet zo geforceerd in de krul getrokken.. Ben maar zuinig op Joup, want daar kan je nog heel veel van leren (mits op de juiste manier gereden natuurlijk..) !
dus het is NIET de pony van de ts zelf??
zo schreef het wel dacht ik in het beginbericht
beetje misleidend
maar goed; maakt niet heel veel uit ; het gaat tenslotte om de totale houding