Alizé : op de meeste fotos zie je dus duidelijk het goede deel van de piste

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nikilover schreef:mooie draver hoor,lekker stevig!dat hij wat te diep en te laag loopt ga ik je niet voorkauwen,dat weet je zelf ookal,goed dat je zo aan zijn achterhand werkt!Ik heb altijd geleerd dat je je paard rustig met je buitenhand binnenbeen omhoog moet vragen.wat heel goed voor zijn achterhand is,is balkjes draven.mijn draver vind dat zo komisch dat ie er in spaanse passen overheen gaat,dat boeit me niet want hij zet echt zijn achterhand er goed onder,ze worden gedwongen de achterhand goed te gebruiken,want als ze het op de voorhand proberen(heb het weleens gezien) gaan ze struikelen.ook kan je longeren met een pessoa voor zijn achterhand,dat heeft mijn draver enorm geholpen!en ja,de galop is nu eenmaal moeilijk,maar zoalng ze het leuk vinden en je oefent het gewoon regelmatig komt het vanzelf goed!mijn draver galoppeert zo rustig,met tegelijkertijd zoveel kracht in zijn achterhand erin,dat iedereen denkt dat hij KWPN is.veel suc6 samen!
Mientjeuh schreef:Beau kennende vind ik dit er heel goed uitzien, Fie!
Ik denk dat die overstap naar bitloos heel nuttig is geweestToen we samen gaan wandelen waren, heb ik dat ook gemerkt en heb ik echt respect gekregen voor jullie tweetjes als combinatie! Jullie zijn een echt team, iets waar veel eigenaars jaloers op kunnen zijn. En nu je bitloos met Beau rijdt, vind ik dat nog ontspannender en vertrouwder overkomen
![]()
Natuurlijk is het niet perfect, maar ik weet zeker dat jullie samen sterk genoeg zijn om die weg af te leggen!
joycev schreef:Ik vind dat je je paard beter lekker voorwaard kan rijden en dan maar de kop omhoog dan dat die zo duikt en sloom word!