Aan je foto's in dit topic en in je profiel te zien kun jij best een aardig stukje rijden. Maar wat mij opvalt is je houding en je bovenbenen. Je bovenbenen zijn vrij zwaar (geworden? want in je profiel lijkt het wel mee te vallen) Hoe zwaarder je bovenbenen zijn, hoe moelijker het wordt om een goede houding/beenligging voor elkaar te krijgen (absoluut niet l*llig bedoeld hoor!) Dat zou zonde zijn, want aan je foto's te zien kun je best goed rijden.
hier nog iemand die niet van schimmels houd, maar deze erg leuk vindt. ook ik ben benieuwd of hij voor de verkoop is. paard heeft vooral een lieve uitstraling zou er denk ik makkelijk opstappen. (terwijl ik toch in de groep bange ruiters val )
Leuk paard! Maar blijf in de zijgangen wel recht op je paard zitten. je zit nu tegen de beweging in en dat maakt het allemaal niet makkelijker. Probeer je been lang te houden en ga wat makkelijker zitten.
Wat een ontzettend mooi paard zeg! Ben opslag verliefd Let er wel op dat je je schouders naar achter houd, en niet naar beneden kijkt (lijkt mij ook heel moeilijk hoor op zo'n knapperd ) Ben ook wel benieuwd of hij voor de verkoop is (A)
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.