abcde schreef:Yamcha schreef:Ziet er idd beter uit.
Ik zie dat je met dit zadel ook beter zit, dat is fijn
Toch ff een paar puntjes:
Je beugels mogen langer. Die zijn echt te kort, waardoor je je onderbenen naar voren steekt.
Je zit: je moet je bekken iets achterover kantelen, je zit nu op je doos, waardoor je geen stabiele zit hebt. Als gevolg daarvan gaan je onderbenen wapperen, en is je evenwicht niet optimaal. Kan heel storend zijn voor de pony, omdat ze op die manier steeds rukjes krijgt in haar mond.... waarschijnlijk dat de mond daardoor open is?
Wat doet je vriend op deze pony? Ik dacht dat je haar zou verkopen en een ervaren paard voor hem zoeken? Jouw vriend hoort de eerste jaren nog niet op een jong paard, hij moet les nemen op een ervaren, ouder paard.
Groen & groen = ellende.
Jammer dat je zo slecht geluisterd hebt.
wie denk jij wel dat je bent dan????
ongeloofelijk wat een uitspraa jij doet, ik geloof dat jij eerst eens naar je eigen manier van iemand een tip gegeven moet kijken
ik snap aan de ene kant de reactie van Yamcha ook wel, heb zelf dat ene topic van TS ook gevolgt 'n tijdje en er ook in gereageerd (ziet er trouwens al heel anders uit
.)ze had 't idd beetje anders kunnen omschrijven, maar d8 toen in dat ene topic idd ook gelezen te hebben dat ze 't paardje wouden weg doen, en kijken voor 'n andere toen hebben anderen o.a ik ook gezegd was beter aan gezien dr vriend nog onervaren was/is voor 't paardje (niet kwaad bedoelt
)vandaar dat ik de reactie van Yamcha wel kan begrijpen......

wrsl gwn uit princiepe..
overigens rijd ik haar nu altijd wel met cap hoor