onley schreef:Femke16 schreef:hmm, ik snap niet helemaal waarom jij dat stukje citeert?? Wat jij zegt bedoel ik toch..., ik zeg toch niks over slaan. Daar ben ik vrijwel tegen. Maar je moet niet op een paard stappen waar je niet OP kun zitten, als je begrijpt wat ik bedoel. Zo word hij jou baas ipv dat jij zijn baas word en samen werkt tot wat je ook maar wilt bereiken...
daar doel ik meer op dat ze in ieder geval even niet op haar pony moet rijden
en las in de sneligheid dat er stond dat ze wel gewoon op haar pony moet rijden
(zie nu pas dat je andere pony's bedoelt)
ze moet haar eigen zelf vertrouwen terug krijgen en zich niet in de zeik
moeten laten zetten door haar pony
beste is gewoon om even afstand te nemen en dan van daar uit weer verder te werken
ze moet zich er namelijk goed bij voelen en niet constant angst moeten hebben.
zozo, en jij denkt dat je zomaar even kan zeggen : ja ik rij nu zolang niet meer want ik ben bang?
Vertrouwen moet je opbouwen! als je eenmaal bang bent geworden omdat er iets is gebeurt. en je gaat het uitstellen, durf je daarna helemaal niet meer! dus het beste is voor haar om vertrouwings lessen te nemen! wat heeeft het nu voor een zin hem zomaar aan de kant te zetten!?
Die pony daagt haar gewoon simpelweg uit. ze kan hem niet zomaar stil zetten, dan heeft ie zijn zin waarschijnlijk gekregen en denkt ie : Ooh beter! nu ik zo dwars tegen mn vrouwtje doe, hoef ik lekker niet meer te rijden. Moeten we ook niet hebben éh?