Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en dan mag je me uitleggen van die handen, alhoewel ik het volgens mij al zo doe (probeer
) zoals jij het beschrijft!
Hoop dat dat beter zit.
ze heeft een erg mooie kleur en idd mooie manen maar wat mij opvalt is dat je haf erg lang is in haar lichaam! mss dat ze daardoor wat moeilijk ontspannen raakt (bv halsstrekken draf) want het zijn wel vaak paardjes met zo'n rug die makkelijk rugklachten hebben. hoop natuurlijk dat jij daar in lengte van dagen geen last van krijgt
En ik vind dat er heel wat foto's tussen zitten waar ze juist lekker ontspant! Ze zit ook altijd lekker op dr bitje te kauwen en briest lekker en knort een beetje
haha dus dat zit wel goed.
Galop zal nog wel even duren voordat dat ontspannen wordt, ze heeft namelijk heel veel moeite erin te blijven (de bak is ook zwaar) en struikelt zo hier en daar nog wel eens

Ik ben al op m'n houding aan het letten.. Over een maandje (tijdens m'n B-debuut
) worden er waarschijnlijk weer foto's gemaakt, daar zal bij mootje wel meer spanning in zitten maar hoop dat mijn houding dan beter is
deniece schreef:@Petra_o; haha dankje, ben ook super blij met die bos manen! Ik merk ook inderdaad dat ik dat bij dit zadel heb, want normaal zit ik echt niet in zo'n 'stoelzit' (benen naar voren en naar achter hangen) en ben ook al opzoek naar een goedkoop dressuurzadel met diepe zit en goede kniewrongen..Hoop dat dat beter zit.

en het klinkt inderdaad negatief, want naar beneden trekken ís negatief
Als ze nageeflijk loopt blijft ze daar ook gewoon, het enigste watik moet doen is haar actief houden en contact houden. Het bit is ook vrij groot wat ik daar in heb, zodra je er een klein beetje aan trekt komt hij zeker 2 a 3 cm haar mond uit en als ik haar dus naar beneden zou trekken zou je op iedere foto haar bit er een heel stuk uit zien hangen, wat op geen 1 nageeflijke foto te zien is