Ik weet dat ik kritiek kon krijgen en ik had deze antwoorden al verwacht. Maar het is nu toch al een aantal keren gezegt dat jullie het niet goed vinden? Dan hoeft het toch niet zo vaak herhaalt te worden.
Ik heb het een paar keer gehoord. Is meer als genoeg. Ondanks dat het je eigen mening is.
Wij doen het op deze manier. En zo verpest je de pony heus niet.Als het zo erg was dan was dat allang wel vertelt.
En in de krul lopen?? En nee, niet altijd hoor. Afentoe. Maar dat doet iedere pony wel is. Dus dan hoeven jullie mij niet aan te vallen. En dan vallen jullie mij aan dat ik hulpteugels gebruik,maar jullie hebben ook wel eens een hulpteugel gebruikt. En die dingen zijn toch niet goed?? Dus dan hebben jullie ook de makkelijke manier gekozen. 
Ieder heeft zijn eigen methode van rijden. En toen ik hier kwam waren hun hier al mee bezig. En ik ga nu zo verder totdat het makkelijk gaat en we allemaal het idee hebben dat de elastieken niet meer nodig zijn. Klaar.
En als hij het zo erg had gevonden dan liep hij vast wel niet zo goed. 
EDIT: En misschien lijkt het voor jullie op de foto's allemaal wel niet goed. Maar foto's dat zijn momentopname's dus jullie weten niet hoe hij verder loopt.
Hij loopt goed....