Jlo @ work met nieuwe zadel!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MandyR

Re: Jlo @ work met nieuwe zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 11:52

Leuk paardje. Je geeft zelf al aan wat je zwakke punten zijn dus daar hoef ik verder niets op te zeggen. Wel vind ik dat je je beugels iets langer moet maken.

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 19:33

susan schreef:
ah daar is prachtige JLo weer
probeer wat meer te gaan zitten en je benen lang onder je te houden, hierdoor kun je wat meer vanauit de achterhand rijden
het mooiste zou dan ook nog zijn als je je handen iets hoger en voor de knop kunt houden
maar he het komt helemaal goed met jullie OK dan!

whaha dat weet ik ja Tong uitsteken ik ben er in de lessen veel mee bezig, maar het blijft een behoorlijke kunst voor mij om alles dan op het zelfde moment te doen. (met een Jlo die dan juist net dan iets raars gaat doen zodat ik weer terugval in oude houding) levert wel een hoop lol op tijdens de pogingen Tong uitsteken maar er wordt dus aan gewerkt Knipoog dankjewel voor je commentaar Haha!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 19:33

MandyR schreef:
Leuk paardje. Je geeft zelf al aan wat je zwakke punten zijn dus daar hoef ik verder niets op te zeggen. Wel vind ik dat je je beugels iets langer moet maken.

dankjewel Knipoog
als je ook even terugleest zie je de rede Knipoog

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 10:56

niemand meer?