Evaluatie nieuwe regels HorsesAtWork en de fotofora

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

OoappeloO

Re: Evaluatie nieuwe regels HorsesAtWork en de fotofora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:54

magda_90 schreef:
Idd, mss dat jullie die achtergrondverhalen nodig vinden, maar ik vind het niet nodig om het complete leven in een topic te vertellen. Het gaat om de foto's waar ik graag commentaar op wil, voor echte problemen ga ik wel naar mijn instructeur toe.

Maar andere mensen willen weer wel graag dat mede bokkers er naar kijken, kan soms best goed helpen dat een ander oog ernaar kijkt.
Maar juist een ander heeft dat niet nodig, dus daarom zijn twee verschillende onderdelen wel handig.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:23

OoappeloO schreef:
magda_90 schreef:
Idd, mss dat jullie die achtergrondverhalen nodig vinden, maar ik vind het niet nodig om het complete leven in een topic te vertellen. Het gaat om de foto's waar ik graag commentaar op wil, voor echte problemen ga ik wel naar mijn instructeur toe.

Maar andere mensen willen weer wel graag dat mede bokkers er naar kijken, kan soms best goed helpen dat een ander oog ernaar kijkt.
Maar juist een ander heeft dat niet nodig, dus daarom zijn twee verschillende onderdelen wel handig.

Dan kun je dat aangeven in het beginverhaal.

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:25

Dat kan ook, daar moet het beheer naar kijken, wat het beste gaat werken. Maar de mogelijkheid van foto's laten zien zonder problemen moet mogelijk zijn!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 14:15

Mijn ervaring met die zgn 'achtergrondverhalen' is dat ze lang niet altijd
gelezen worden en de ts telkens als er bepaald commentaar wordt
gegeven naar de OP moet verwijzen, niet handig dus...

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 08:52

Ik heb de enquete ook ingevuld. Ik vind het iig ook veel te streng, post eigelijk zelf niet meer op HAW. Heb het twee keer geprobeerd en gewoon verwijderd. Verder het commentaar dat je nu krijgt, heb ik toch wel mn ??? bij. Terwijl in je openingpost staat dat je idd wat op je houding moet letten of bv handen moeten rechtop, dan kun je er zeker van zijn dat je dit nog minimaal 10keer zult tegenkomen in de reactie. Gewoon omdat er iets van commentaar moet worden gegeven. Dus het zou wel fijn zijn denk ik als er een gewoon forum kwam, waar rijtechnisch commentaar niet nodig is. Er wordt nu veels te veel herhaald. Dus benieuwd of er wat verandering in gaat komen.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 15:38