_Lott schreef:ik heb niet echt een mening over goed en slecht rijden, inprincipe als je dit niveau gehaalt hebt moet je toch wel wat kunnen rijden denk ik zo.
ben eigenlijk wel benieuwd waarom iemand hier esther liano niet goed vind. zoals topic titel vermeld graag onderbouwd. ik kan er eigenlijk niks van maken. ben erg benieuwd!
''Ik zou eigenlijk niet weten wie ik niet goed vind rijden..
Wie ik niet graag zie rijden is Esther Liano, maar goed dat wil niet zeggen dat ze niet kan rijden..''
Ik zeg niet dat ik haar niet goed vind. Als je op dat niveau mee rijd , wie ben ik dan om te zeggen dat ze niet goed kan rijden!! Ik ben al blij dat ik mijn M2 proef foutloos door kom
Maar als zij rijd dan blijf ik er niet voor zitten.Ik heb haar even geleden in het FEC Zien rijden. In de GP.. EN toen had ik zoiets als je zo moet starten kun je beter nog even door trainen thuis.
Was bijna geen wissel die foutloos ging... En ga maar door..
Maar mij hoor je niet zeggen dat ze niet goed kan rijden...
Maar goed ik kom haar ook wel tegen op de wedstrijden met jonge paarden en rijd ook wel eens tegen dr.
En haar manier van doen staat mij ook niet aan op het paard..Dan denk ik houd jij je maar met je paard bezig ipv met de omgeving om je heen!