Mooi hoor! Enigste puntje waarop je moet letten zijn inderdaad je handen rechtop houden en ik zie ook heel vaak dat je tenen naar buiten wijzen. Maar het ziet er voor de rest heel netjes uit! Nog veel succes, je komt er wel!
Dankje mo1988 voor je compliment, maar toch moet ik zeggen dat het geen makkelijk paard is. En dat ze echt een dame is die snel beledigd is. Maar we doen rustig aan en trainen rustig verder, hebben geen haast.
Bedankt izzy19, ik let zeker al meer op m'n handen en tenen. Dat blijft altijd een lastig punt die 2 dingen leiden soms een eigen leven.
Bedankt. Ik heb zelf het gevoel dat ik wel eens wat naar voren zit, maar nu ik de foto's terug zag is dat niet te zien alleen m'n handen en m'n tenen. Maar we oefenen door.
Heb niet echt commentaar op je houding, enkel je handen...maar dat is al vaker gezegt. Vind dat je je handen ook wat hoger mag dragen En ik vind je frontriem helemaal geweldig
Ik vind het een erg fijn beeld geven! Alleen zou die naar mijn mening in de galop nog net ietsje meer bergop mogen. In de draf ziet het er erg goed uit
Li_lee_yang: ze is swinters zwart maar verkleurd heel erg door de zon.
Alison: thuis gaat dat al beter m'n handen wat meer tillen maar op wedstrijd is ze best sterk en kan dan beter m'n handen wat lager houden.
Wanted2003: Klopt de galop moet wat meer bergop en nog wat meer bij elkaar om het zo te zeggen. Maar ging wat meer voor de ontspanning van daar laag en wat groot en niet bergop. Maar we oefenen het zeker.