Tico @ laatste training.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Zsazsa_

Re: Tico @ laatste training.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 17:35

UpToDance schreef:
Handen, schouders, ellebogen, beenligging, hoofdhouding, (rug).. dat is zowat de gehele houding. Volgens mij zeg ik het heel normaal, IK vind dat ze een slechte houding heeft. Dus geef ik er commentaar op(waar HAW ook voor bedoeld is Lachen ) omdat ik denk dat ze haar paard ermee in de weg zit, met name haar strenge handen. Iedereen heeft ze punten waaraan gewerkt moet worden, daarom is het heel goed als andere mensen jou slechte punten aangeven zodat je er zelf bewust van bent.

Dan heb je heel wat af te posten, ik kom namelijk dagelijks veeel ergere houdingen tegen, ja er moet aan gewerkt worden. Maar het is niet slecht. Ze is indd streng met de handen. Dat weet ts nu ook. Ik ken de ts niet, maar ik vind dat ze nog aardig op je posts reageert. Vertel dan erbij hoe ze beter moet doen, Rug recht, benen lang en wat naar achter, hakken uitdrukken, schouders naar achter en borst naar voren en op haar kont zitten. Als je het zo zegt kan ze er wat mee. Niet zeggen ik vind je houding slecht, onderbouwd comentaar graag. Niemand wil horen Je rijd heel slecht, leg uit wat je bedoeld.

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 17:54

_Zsazsa_ schreef:
UpToDance schreef:
Handen, schouders, ellebogen, beenligging, hoofdhouding, (rug).. dat is zowat de gehele houding. Volgens mij zeg ik het heel normaal, IK vind dat ze een slechte houding heeft. Dus geef ik er commentaar op(waar HAW ook voor bedoeld is Lachen ) omdat ik denk dat ze haar paard ermee in de weg zit, met name haar strenge handen. Iedereen heeft ze punten waaraan gewerkt moet worden, daarom is het heel goed als andere mensen jou slechte punten aangeven zodat je er zelf bewust van bent.

Dan heb je heel wat af te posten, ik kom namelijk dagelijks veeel ergere houdingen tegen, ja er moet aan gewerkt worden. Maar het is niet slecht. Ze is indd streng met de handen. Dat weet ts nu ook. Ik ken de ts niet, maar ik vind dat ze nog aardig op je posts reageert. Vertel dan erbij hoe ze beter moet doen, Rug recht, benen lang en wat naar achter, hakken uitdrukken, schouders naar achter en borst naar voren en op haar kont zitten. Als je het zo zegt kan ze er wat mee. Niet zeggen ik vind je houding slecht, onderbouwd comentaar graag. Niemand wil horen Je rijd heel slecht, leg uit wat je bedoeld.

Precies Lachen

Katinkatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 12:10

Hee britt! Ziet er leuk uit, Tico blijft een mooie fjord!
probeer een knik in je ellebogen te behouden, en je ellebogen wat meer aangesloten aan je lichaam houden. En de handjes rechtop! Knipoog
Verder zie ik dat je bij het doorzitten de neiging krijgt wat naar achter te gaan hangen. Dit heb ik ook gehad, en heb op de dressuurstal waar ik stage liep, les gekregen (van grandprix ruiter, dus mag hopen dat ie weet wat ie zegt Knipoog) en de tip gekregen, tegen het achterover hangen met doorzitten: probeer niet aan je teugels te hangen, maar met de beweging mee te zitten en met de tact van de gang mee te drijven, en voor je gevoel je rug wat hol maken, en ontspannen, en toen zat ik ineens heel recht, na een aantal keer oefenen, en spierpijn Knipoog
Ik ben erg benieuwd naar rijfoto's met Joup!
Succes met Joup op de wedstrijden straks, en dat je nieuwe bijrijdstertje maar veel kan genieten met Tico!

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:24

Leuke fjord! je hebt hem lekker aan het lopen hoor. Ik vind alleen z'n manen niet echt mooi geknipt Nagelbijten / Gniffelen

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 16:29

Bedankt iedereen. Haha!
hihi z'n manen waren eerst heeeel hard gegroeit toen ik terug kwam van vakantie toen heb ik er op een plek te veel afgehaald dus nu zijn ze niet mooi. Tong uitsteken