Rolex z2 @ Wedstrijd 226 en 229 punten!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RolexandMe

Re: Rolex z2 @ Wedstrijd 226 en 229 punten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 17:48

Karoliefje_ schreef:
Het ziet er netjes uit, soms inderdaad stang wat te strak maar dat weet je zelf wel. Volgens mij heb ik jou zien rijden in Warga een tijdje terug?(circa 2 maanden) kan dat?

ja dat zou best kunnen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 17:54

RolexandMe schreef:
pharagirlke schreef:
Dat was als reactie op de momentopname. Niet als beschuldiging naar TS toe. Knipoog Als teken dat ik niet zomaar wat roep maar gewoon dat het me al vaker opgevallen was. Knipoog

ik denk als jij meneer in het echt ziet.. dat je totaal anders gaat inzien van wat je nu zegt. ik weet van me zelf.. dat de stang in het terug rijden ergaan zit.. maar dit komt mede door.. omdat hij dan terug moet naar de meer verheven draf! maar waneer ik hem terug rijd.. en hij komt terug.. geef ik hem meteen meer ruimte. tis gewoon een corectie van niet door rennen.

en dat moet ook vlak voor de SB enz? Lachen Sorry, ik probeer je ergens op te wijzen en krijg meteen dit? Lachen Laat ook maar.

TalithaSL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 17:59

Heb hem in Dokkum weer gezien en wij vinden het altijd een prachtig paard. Hij valt altijd op. Je hebt het zeker ook heel snel gedaan, want we zien je wel vaker en toen was je nog l.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 18:07

Pharagirlke, ik vind je manier van er op wijzen ook niet echt fijn overkomen, maar dat terzijde.

Heel apart paard zeg, je ziet zelf ook wel in wat er nog aan mist, maar Z2 betekent niet dat je alles perfect doet. Met goed trainen komt het vast wel goed!

Veel succes en plezier nog, ook alvast in het ZZ-l!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 18:14

Het is iig niet slecht bedoelt want ben helemaal fan van het paard en zn kleurtje. Lachen Alsk een topic van deze heer zie kom ik áltijd kijken. Lachen

horse12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:18

Ik vind dit stel egt mooi bij elkaar passen. Ziet er netjes uit. meer kan ik er niet van zeggen haha. ga zo door;)

RolexandMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 22:38

ik denk als jij meneer in het echt ziet.. dat je totaal anders gaat inzien van wat je nu zegt. ik weet van me zelf.. dat de stang in het terug rijden ergaan zit.. maar dit komt mede door.. omdat hij dan terug moet naar de meer verheven draf! maar waneer ik hem terug rijd.. en hij komt terug.. geef ik hem meteen meer ruimte. tis gewoon een corectie van niet door rennen.[/quote]
en dat moet ook vlak voor de SB enz? Lachen Sorry, ik probeer je ergens op te wijzen en krijg meteen dit? Lachen Laat ook maar.[/quote]
welke schouderbinnenwaarts.?

RolexandMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 22:39

CleovG schreef:
Pharagirlke, ik vind je manier van er op wijzen ook niet echt fijn overkomen, maar dat terzijde.

Heel apart paard zeg, je ziet zelf ook wel in wat er nog aan mist, maar Z2 betekent niet dat je alles perfect doet. Met goed trainen komt het vast wel goed!

Veel succes en plezier nog, ook alvast in het ZZ-l!

dankje wel! ik weet zker me eigen zwakke punten.. ook! en wil ook nie zeggen dat ik perfect rijd! er kan altijd van alles beter!

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 05:47

Hey daar is de super combinatie weer! Wat gaan jullie toch snel Super!!! Ik heb staan kijken bij je proef in Dokkum en ik moet zeggen, die punten waren helemaal terecht! Super mooi gereden. Het paard is ook een echte verschijning he, ik hou wel van apparte kleurtjes Haha! Knipoog
Wanneer start je ZZ Licht?
Veel succes en ga zo door.
(ga niet zitten te zeuren over een stang die op t moment van de foto wat strak erbij is... de echte proef zegt meer dan moment opnames Knipoog )

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 08:14

Wat een gaaf paard.
Je mag wel wat je handen rechterop houden en bij middendraf ( Kwijl ) rechtop zitten, ookal is dat lastig.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 08:26

te gek dier om te zien zeg!gefeliciteerd met je puntenaantal.
om aan de regels van HAW te voldoen:
inderdaad lijkt de stang er soms wat teveel bij gebruikt word,maar ik kan ook niet zien hoe de kinketting zit.

ZZ-L,een droom van vele bokkers denk ik(waaronder mezelf,haha)

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 08:31

Wauw! Wat een pracht dier! Jullie zijn een hele mooie combinatie Ja

Ik heb niet echt rijtechnisch commentaar, ik vind wel dat bij de uitgestrekte stap je paard nog iets meer mag dalen in hoofd-halshouding, dus nog iets meer op lengte.

Verder ziet er het tiptop uit! Succes en idd op naar het ZZ-L Clown

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 12:48

Mooi paard heb je!! Ik zag je net op de FK rijden. Viel wel op haha. Hoe heb je gereden?

Mijn paard opent zijn mond ook wel eens onder het rijden en het ziet er dan gauw getrokken uit als ik de foto's weer terug zie terwijl ie juist heel fijn in de mond is. Is écht een momentopname. Veel succes in de ZZ - L!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 13:06

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.