Karoliefje_ schreef:Het ziet er netjes uit, soms inderdaad stang wat te strak maar dat weet je zelf wel. Volgens mij heb ik jou zien rijden in Warga een tijdje terug?(circa 2 maanden) kan dat?
ja dat zou best kunnen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Karoliefje_ schreef:Het ziet er netjes uit, soms inderdaad stang wat te strak maar dat weet je zelf wel. Volgens mij heb ik jou zien rijden in Warga een tijdje terug?(circa 2 maanden) kan dat?
RolexandMe schreef:pharagirlke schreef:Dat was als reactie op de momentopname. Niet als beschuldiging naar TS toe.Als teken dat ik niet zomaar wat roep maar gewoon dat het me al vaker opgevallen was.
ik denk als jij meneer in het echt ziet.. dat je totaal anders gaat inzien van wat je nu zegt. ik weet van me zelf.. dat de stang in het terug rijden ergaan zit.. maar dit komt mede door.. omdat hij dan terug moet naar de meer verheven draf! maar waneer ik hem terug rijd.. en hij komt terug.. geef ik hem meteen meer ruimte. tis gewoon een corectie van niet door rennen.
Sorry, ik probeer je ergens op te wijzen en krijg meteen dit?
Laat ook maar.
Alsk een topic van deze heer zie kom ik áltijd kijken.
Sorry, ik probeer je ergens op te wijzen en krijg meteen dit?
Laat ook maar.[/quote]CleovG schreef:Pharagirlke, ik vind je manier van er op wijzen ook niet echt fijn overkomen, maar dat terzijde.
Heel apart paard zeg, je ziet zelf ook wel in wat er nog aan mist, maar Z2 betekent niet dat je alles perfect doet. Met goed trainen komt het vast wel goed!
Veel succes en plezier nog, ook alvast in het ZZ-l!
)
) rechtop zitten, ookal is dat lastig.