Ja je mag zelf kiezen, (wij wel) en ja er zijn leuke paardjes!
SANEX
Geplaatst: 24-01-03 00:32
Leuk!Volgens mij krijgen wij erg veel minimeetings Sas,haha.
Iedereen die ons ziet lopen,spreek ons maar aan,kijk maar in mn profiel dan weet je hoe ik er uitzie.
en ja we mogen Lucas zeggen
Anoniem
Geplaatst: 24-01-03 15:39
IPC Oenkerk, daar gaat het van Hall ook naar toe of niet? Denk eraan naar het van Hall te gaan anmelijk, over 2,5 jaar. Is het daar leuk??
SANEX
Geplaatst: 24-01-03 17:03
Ja het van Hall komt er ook idd, in Oenkerk is het wel leuk maar hoe het van Hall is weet ik niet.
Jobbeltje
Geplaatst: 24-01-03 19:59
Het Van Hall is ook leuk!
En in combinatie met Oenkerk is het helemaal leuk
Btw, wat heeft Indy precies? en is ie erg kreupel?
SANEX
Geplaatst: 24-01-03 20:30
Indy heeft een klap gehad van een ander paard met een hoefiijzer. Er zit een wond op zijn bovenbeen waar allemaal prut uitkomt en hij is idd erg kreupel. Als je een tijdje met hem wandelt gaat het wel maar de eerste passen sleept hij helemaal met zijn hoef over de grond. Zn been is heel dik en dr hangt een zak met vocht tussen zn voorbenen. Hij wou de stal niet meer uit(SAKKIA trok aan de voorkant en ik duwde aan de achterkant ) Hij draaide zich zelfs niet meer om om naar de drinkbak te gaan dus moest water uit een emmer voor zn neus.
We zijn vandaag even geweest voor onze eigen paarden en ik hoorde van Doede dat het iets beter ging,maar het been is nog wel superdik.
Ik vind het zo sneu voor Indy,het is een heel lief paard.