Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JumpingQueen schreef:hoe oud is de ts ?

lemanthia schreef:heb geen verzorgpony
rij met kinderen die 2-3,5 jaar rijden
lemanthia schreef:ik verwachte reactie's met commentaar waarvan ik kan leren.
HorsesWoman schreef:lemanthia schreef:heb geen verzorgpony
rij met kinderen die 2-3,5 jaar rijden
Hahha , maar dat maakt ze niet gevordert.
Mijn zusje rijd nu een half jaartje en die rijd in de les met kinderen die bijna 4 jaar rijden.
Ik zelf rijd nu 7 jaar , en zit bij mensen die 5 jaar rijden maar ook bij mensen die al 10 jaar rijden.
En een vriendin van mij , die rijd nu 2 jaar , en die rijd bijna mijn nivo.
En b.v er zitten kinderen in mijn les , die 8 jaar rijden , maar waarvan het er uit ziet alsof ze er nog nooit op hebben gezeten.
Het licht er dus gewoon aan hoe alles loopt.

JumpingQueen schreef:wat mij opvalt is dat alle paarden hun oren in de nek hebben behalve die vos
als je foto's op haw plaatst kan je wel verwachten dat je dit soort reacties krijgt anders moet je geen foto's hier plaatsen
.
ZarcoTje schreef:[In de manege waar ik nu rijd ken ik een jongen,15 jaar,rijd nog geen jaar,kan al lichtrijden,galloperen,en zelfs een parcourtje springen.
Dusja,het hangt puur van de lessen,lesgevers,de manege en jezelf af.

lemanthia schreef:ik leer hier wel genoeg bij. maar ik sta al op een wachtlijst voor een andere manege. en heb het hier heel erg naar me zin.
en mijn instructie is goed. maar ze kan niet op alles tegelijk letten.
Als ik van jou was, zou ik toch vragen om er eens naar te kijken. Aangezien, naar de foto's geoordeeld, jullie nog redelijk beginnend zijn (No offence, maar zo ziet het er uit, zeker als je naar de andere kinderen kijkt
Dat is niet erg hoor, iedereen moest het ooit leren en leert altijd wel bij.) vind ik het wel onverantwoord dat hij/zij niet even het tuig nakijkt. Je hebt een goede houding! Alleen proberen altijd te denken 'Geen kapstokken!'. Dat heeft bij mij erg geholpen, want je corrigeert jezelf meteen. Doe zo verder! 

en dan komt het allemaal goed!!