springen met neckrope (mooie foto's)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Oneofus

Re: springen met neckrope (mooie foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 18:47

Mooie foto's, El-Kalife is echt een prachtig paard Lachen
Zijn ze getrokken in Manege Kerselare?

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 18:57

Oneofus schreef:
Mooie foto's, El-Kalife is echt een prachtig paard Lachen
Zijn ze getrokken in Manege Kerselare?

ja, Emma woont daar vlakbij.
het is haar paard trouwens...
Omar en Zippo ook.

ilona1980Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 19:00

iedere keer als ik een topic van je zie ,geniet ik ervan.
ik vind het zo geweldig hoe je de vrijheid laat zien van jouw en het paard. zo ontzettend mooi !!! zo moest iedere ruiter dit doen ! prachtig

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 19:03

Een cap op je hoofd is lelijk, een gat of nog erger een half verlamd gezicht nog veel lelijker. Ookal 'vertrouwt je paard je' nog zo erg, het zijn en blijven vluchtdieren die onverwachte dingen kunnen doen. Een cap is ook niet duur, zeker niet tweedehands, dus alsjeblieft koop er eentje en hou hem op. Ookal vertrouw je je paard nog zo erg, met die stunts die je op je paard doet kan je ook uit evenwicht raken of je hand kan ook wegglippen. Als jij met je hoofd naar beneden op jouw paard hangt wil je niet weten wat de gevolgen kunnen zijn.

shadowprince

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 19:06

om jaloers op te worden, niet alleen wat je doet maar die bonte in je profiel is ook om verliefd op te worden zeg!

super doe je dit al lang?direct begonnen met dit, of ook eerst in de traditionele maneges gehobbeld?

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 19:27

super gaaf hoe je om gaat met paarden! Dat kunnen veel meisjes van jouw leeftijd niet zeggen met hun getrek en geschop. Mijn complimenten, ook voor je lef en je vertrouwen. Ga zo door!!!

Si_monee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:28

Wauw ziet er gaaf uit! Ik heb je profiel bekeken en wow! mijn complimenten erg leuk wat je allemaal doet! Het plezier straalt van de foto's af! Gaaf hoor! Echt super ga zo door Haha! En laat ons ook alsjeblieft meegenieten door regelmatig foto's te plaatsen Tong uitsteken Haha!

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:31

hm.. je zit hem vreselijk in zijn bek te hangen.. dat kan echt niet, leer eerst maar eens mee zijn met je hand boven de sprong Vork (lol)

echt een gaaf dier om te zien, heeeeel mooi vind ik hem.
en ook gaaf als je zo kunt aansturen op een sprong enzo.
knap hoor.

je hebt maar 1 hoofd, en in dit geval een mooi koppie,
bescherm dat nou maar lekker ook al is het warm.
je zal jezelf voor je kop willen slaan als het te laat is, en je dat nie tmeer kunt doen
zeg maar.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:42

Wauw, wat ziet dat er geweldig uit!
Wat een mooi leventje heeft El-Kalife!
Ik ben helemaal jaloers op jullie! Haha!
Geweldig!
Sorry dat ik er ook al over begin.................................
maar een cap op je kop, is beter dan een gat in je kop.............................
Wat een vertrouwen hebben jullie in elkaar! Lachen
Ziet er heel erg mooi uit meid!
Kus, me (L)

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:45

JumpingQueen schreef:
Heb net ook nog even in je profiel gekeken jij hebt echt talent meis !!! knap hoor ga zoo door

RAAD AAN HET PROFIEL TE BEKIJKEN!!!! Haha!

Qua rijtechniek heb ik niet zoveel te zeggen.. alleen een wat nettere zit en verlichte zit

sluit ik me helemaal bij aan!!

en wat een prachtig paard heb je zeg!!!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:48

Hier ook respect. Wordt blij van de foto´s in je profiel.

Maarr wil niet zeuren. Toen ik die leeftijd hadt reedt ik ook altijd zonder cap en deedt de gekste dingen. Tot een keer ik toevallig een cap ophadt en het mis ging. Als ik toen die ene keer die cap niet op hadt gehad hadt ik dit hier nu niet getypt.........

BokitoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:50

WildChild schreef:
Een cap op je hoofd is lelijk, een gat of nog erger een half verlamd gezicht nog veel lelijker. Ookal 'vertrouwt je paard je' nog zo erg, het zijn en blijven vluchtdieren die onverwachte dingen kunnen doen. Een cap is ook niet duur, zeker niet tweedehands, dus alsjeblieft koop er eentje en hou hem op. Ookal vertrouw je je paard nog zo erg, met die stunts die je op je paard doet kan je ook uit evenwicht raken of je hand kan ook wegglippen. Als jij met je hoofd naar beneden op jouw paard hangt wil je niet weten wat de gevolgen kunnen zijn.

Jammer dit soort reacties

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:54

Waarom? Jammer van dat mooie koppie als het misgaat.

Verder heb ik groot respect voor je, dat je dit durft en kunt, TS. Inderdaad, iets later in verlichte zit gaan, dat zou beter zijn. Maar verder puik!

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:55

JumpingQueen schreef:
WildChild schreef:

hmmm ik ben het toch wel eens hoor met WildChild

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 20:58

JumpingQueen schreef:
WildChild schreef:

Heel jammer,
bij die cozaque voltige die ik beoefen is 1 van de veiligste dingen met je paard. Voor je hierover oordeelt, doe het zelf. En je hangt vast in geval dat je valt. En je hangt los voor het geval dat je moet loslaten omdat je paard dom doet ofzo. Hierover echt niet oordelen alsjeblieft. Die zadels zijn perfect uitgerust met overal de nodige riempjes en dergelijke

BokitoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:59

Het is misschien wel wara maar kan ook op een vriendelijke leuke manier gezegt worden net als sommige andere hier in het topic doen snappie

shadowprince

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:02

en met die neckrope?waar zitten die touwtjes dan. je zult maar verlamd raken en in een rolstoel belandden doordat je je cap niet op hebt. super dat je t kan, en wat je doet moet je zelf ook weten maar door al deze waarschuwingen een door 10tallen gewaarschuwd mens telt ook voor 2 hihi

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:09

Geweldig heo je met je paard omgaat! Het respect dat jullie voor elkaar hebben vind ik geweldig.
Ik zou idem ook kiezen voor een cap, aangezien je flinke sprongen maakt Knipoog.
Verder ziet het er netjes uit, je mag misschien iets langer blijven zitten voor de sprong.
Verder ga zo door!

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:16

ik heb je profiel ook bewonderd.
in 1 woord: geweldig!

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:18

PRACHTIG!!! Dit is een streling voor het oog!

Bonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:22

SUPER!

heb je alleen niet een erg lang zweepje of ben ik nu kippig? heb je daar geen last van?

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:27

super hoor.

Echt dapper wat je allemaal doet met je paard(en)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:28

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.