Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fitzroy schreef:Tja, ieder het zijne, Ginny. Vergis je niet wat een wedstrijd inwendig met je paard doet, ook al lijkt het niet zo aan de buitenkant.
Ik vind persoonlijk dat jij je 4-jarige veel te veel meeneemt. Het zou mijn ding niet zijn.
Dit soort paarden wordt overvraagd om vervolgens over een jaar in de staak terecht te komen en dat dan raar te vinden. Ik hoop voor je dat jouw dier het goed blijft doen en niet op een gegeven moment de handdoek in de ring gooit.

jefreyginny schreef:Ben het hier totaal niet mee eens. Teveel meenemen? Wat is teveel meenemen? Ze mag net zolang l2 blijven doen totdat het paard oud genoeg is om de m1 in te gaan..
Waarom zouden we haar niet moeten meenemen?
ze gaat alleen mee naar de belangrijke dingen.
jefreyginny schreef:Fitzroy schreef:Tja, ieder het zijne, Ginny. Vergis je niet wat een wedstrijd inwendig met je paard doet, ook al lijkt het niet zo aan de buitenkant.
Ik vind persoonlijk dat jij je 4-jarige veel te veel meeneemt. Het zou mijn ding niet zijn.
Dit soort paarden wordt overvraagd om vervolgens over een jaar in de staak terecht te komen en dat dan raar te vinden. Ik hoop voor je dat jouw dier het goed blijft doen en niet op een gegeven moment de handdoek in de ring gooit.
Ben het hier totaal niet mee eens. Teveel meenemen? Wat is teveel meenemen? Ze mag net zolang l2 blijven doen totdat het paard oud genoeg is om de m1 in te gaan..
Waarom zouden we haar niet moeten meenemen?
ze gaat alleen mee naar de belangrijke dingen.
had we dat niet gedaan had ze niet kringkampioen geweest,geen hipomania winnaar geweest, en bijna kievittrofee winnaar maar dat lag aan het weer.
Als het zo goed gaat,zouden we bijna gek zijn om haar niet mee tenemen.
Het gaat ons niet om de punten want dan hadden we al lang l2 gestart.Wij rijden elke rubriek juist uit tot 30 .
En nogmaals ze mag in de l2 blijven starten totdat het paard 5 is en over moet. dus zolang de knhs deze regel heeft gemaakt. Zullen we echt niet de enige zij anders had deze regel niet bestaan.
Het gaat ons erom dat ze ervaring krijgt en als dat goede ervaring is dan is dat mooi meegenomen.
Maar goed ieder zijn eigen mening maarje mening geven is wat anders dan soort van opdringen.
Je schildert haar bijna als slecht persoon uit,omdat het jouw ding niet is?
ik ben het daar dan ook mee eens.