Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daar werken we ook veel aan, de galop behandelen we in de les veel omdat ze dat nog niet zo goed beheerst. Ik houdt het voorlopig gewoon nog bij de basis, paard is nog behoorlijk groen en jong 

Ok, zal ik doen!
maar gelukkig krijg ik haar nu beter voor mekaar. Zal eraan werken

Ik heb er zeker wel op gereden voor ik haar kocht, heb er toen mee gedressuurd, gesprongen en zelfs een stukje mee naar buiten geweest
Nee ik koop nooit een paard zonder hem/haar eerst uit te proberen(behalve dan als hij/zij niet ingereden is zoals mijn eerste pony dan natuurlijk)

Mloui schreef:Heel leuk paard! Probeer je handen niet op je bovenbenen te plaatsen, maar ze netjes voor je uit te houden. Dan zit je automatisch ook wat minder in elkaar gedoken.
Had jij nu niet een maandje geleden ook al een topic geplaatst met een andere nieuwe topper?
mesastamp schreef:Mloui schreef:Heel leuk paard! Probeer je handen niet op je bovenbenen te plaatsen, maar ze netjes voor je uit te houden. Dan zit je automatisch ook wat minder in elkaar gedoken.
Had jij nu niet een maandje geleden ook al een topic geplaatst met een andere nieuwe topper?
ja psies dat denk ik dus ook.... ik neem ts niet meer serieus hoor
nu ben ik er zelf ook geen voorstander van want een paard is geen paar schoenen die je omruilt maar de ts heet het wel uitgelegd.
ChingYi_Dino schreef:Tieneke: T staat er ook niet heel erg duidelijk zie ik nu
stalleke: Dankje, ja ze is klinisch en rontgenologisch gekeurd.
Ze heeft rechtsvoor en rechtsachter OCD maar op een hele makkelijke plaats mocht het geopereerd moeten worden en we hebben daar de mogelijkheid voor dus hebben we haar toch genomen.
Verder is ze helemaal in orde.
vonneke schreef:ChingYi_Dino schreef:Tieneke: T staat er ook niet heel erg duidelijk zie ik nu
stalleke: Dankje, ja ze is klinisch en rontgenologisch gekeurd.
Ze heeft rechtsvoor en rechtsachter OCD maar op een hele makkelijke plaats mocht het geopereerd moeten worden en we hebben daar de mogelijkheid voor dus hebben we haar toch genomen.
Verder is ze helemaal in orde.
De verkopers zullen bijzonder blij zijn dat ze hun dier met dubbel OCD na een rontgenologische keuring nog gewoon verkocht kregen........
wat zijn je plannen met het dier?

Het is een leuke merrie, zou het denk ik ook leuk op school doen. Hoop echt voor je dat je haar wel klaarstoomt voor die tijd. Heb je eerst stage en dan school of andersom? Bedenk wel dat het echt zwaar is voor je paard. Ik had ook een jong paard mee, en die had het soms ook zwaar, terwijl hij al veel verder was dan jouw merrie. En mocht je zelf ook nog niet zo ver zijn, dan heb je nog een flink pak werken liggen. En ik hoop ook voor je dat de ocd niet naar boven komen drijven, want als je haar dan ook nog 2 maanden moet missen op school, en dan nog maar hopen dat het weer goed komt. Riskant hoor! Zeker omdat ze weinig in het werk heeft gestaan. Zelf zou ik de keuze niet hebben gemaakt, zeker niet voor school.maikymouse3 schreef:Als ik de verhalen ook lees, neem aan dat je haar dan wel voor een hele leuke prijs hebt kunnen kopen?

klein maar fijn, ik vin t wel een leuke combi en ze voelen zich duidelijk goed voor elkaar!