nadita schreef:Als ik de foto's zo bekijk kan ik er niet veel positiefs over zeggen. Je zou je handen meer moeten dragen en je tenen naar binnen draaien. Ook zie ik je onderbenen wat te ver naar voren af en toe.
Daarbij loopt de pony totaal niet over de rug, hij draagt zichzelf niet. Op de meeste foto's zie ik dat hij erg op de voorhand loopt. Ook zie ik op sommige foto's de onderhals eruit komen. Zoals het vanaf de foto's lijkt, is jullie basis niet in orde. Daar zou ik hard aan werken, voordat ik begon met springen.
op vlak van dressuur is er inderdaad helemaal niets goed op wedstrijd, thuis gaat dit allemaal beter. Over zijn onderhals heb je voor 100% gelijk, weet ik erg goed maar dat is gedeeltelijk door z'n hengstenhals en zware hoofdaanzet dat hij moeilijker los te krijgen is dusja, veel kan ik er niet aan doen behalve trainen & nog trainen.Ik ben niet begonnen met het springen daarmee zijn de vorige eigenaars begonnen, zelfs op redelijk hoog niveau voor zijn hoogte (1.20m). Als we springen rijden loopt hij ook helemaal anders, veel losser, beter door z'n lijf,.... Het is voor hem ook gewoon een welkome afwisseling omdat hij zich anders nog meer gaat vervelen en nog minder z'n best gaat doen. Maar ik train wel veel meer dressuur als springen
ik werk nu al een 2tal jaar aan zijn achterhand & ontspanning, ik krijg wel nog maar 6maanden goede begeleiding en op deze 6 maand is het veel vooruit gegaan maar idd nog niet zoals het moet zijn
goh, wij hebben ons springen
Janne probeerd echt haar best voor Geronimo, en zou hem heus geen verkeerd zadel opleggen, en als ik haar hoor praten heeft ze al genoeg mensen laten komen kijken of dit wel in orde was