Amotes @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

deniece

Re: Amotes @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 18:38

bedankt voor alle reacties Lachen

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:47

Mootje is erg knap zeg Haha! ! Wat een bos manen , je hebt er al lekker aan het lopen deniece ! Probeer inderdaad voor je te kijken , ik heb het zelf ook Knipoog Heel , heel veel succes met Amotes !

Askor_Djarne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 11:44

Wat een leuke haflinger zeg !!! Echt een knapperd mooi donker ook. Je geeft zelf al aan waar je aan wil werken, er is mij nog 1 ding opgevallen. . .ik vind dat je je teugels wel erg lang hebt en je handen vrij kort bij het zadel. Ik zou ze zelf iets meer van mijn zadel vandaan houden en mijn teugels wat korter maken. Let ook op dat je niet gaat duwen in de galop!!!

Succes verder. . .

deniece

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 19:37

@ Tyrza; thanks! ik moet inderdaad voor me kijken Lachen
@ Askor_djarne; dankje Lachen en het klopt ik heb mijn teugels vaak te lang, maar ik rijd haar liever ook wat lager dan wat opgerichter.. Maar ik moet m'n handen inderdaad verder naar voren/boven en daarbij dus mn teugels wat korter Lachen

Askor_Djarne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 11:06

Ik ben der zelf ook hard mee aant werk hoor. Ik heb ook heel lang me handen laag gehad en teugels die iedere keer door mijn handen glipte maar dat word steeds beter. Ik moet eerlijk zeggen nu ik zo leer rijden . .. Ik kan veel beter aanvoelen wat me paard onder me doet en ook eventuele probleempjes oplossen. Ik heb zelf een jonge fjord en die moet je soms een beetje helpen. Dan is het prettiger om je handen wat hoger te hebben.

Succes verder Lachen Komt helemaal goed Lachen

stubeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 06:33

Heey Amotes!!

prachtige haflinger!

deniece

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 20:57

@ askor_djarne; ik had vandaag m'n 2de les met haar en heb m'n handen ook wat hoger gehouden, zo'n 10 cm boven het zadel (geprobeerd dan Clown )en ze liep al veel fijner Lachen Met losrijden heb ik ze nog wat lang maar als ik haar oppak zorg ik nu ook dat ik ze op 1 en dezelfde lengte houd! bedankt voor de tip dus Lachen

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 16:33

Hee Deniece,
ziet er goed uit!
probeer amotes van achter actiever tehouden..
je handen heb je ook erg breed staan op sommige fotos Knipoog..
Amotes is een leuk dier zeg!.. gaat helemaal goedkomen..Knipoog !!