springen zonder zadel zonder hoofdstel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

eknein

Re: springen zonder zadel zonder hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 17:39

Citaat:
* Op alle fotofora mogen maximaal 15 foto's per topic geplaatst worden, voor HAW geldt een minimum van 5 foto's.

Verder vind ik het erg gewaagd. Ik denk dat je oud en wijs genoeg bent om de risico's in te zien. Maar toch, het blijft gevaarlijk.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 17:42

Ik snap niet wat je wilt "bewijzen" met deze foto's.

Je bant met je paard zal uitstekend zijn, maar op blote voeten op een paard gaan zitten is gewoon stom.

Kleine moeite om even een stevige schoen aan te trekken als je gaat rijden. Beter voorbeeld ook voor mensen die zo'n topic zien en denken: "dat wil ik ook !! Koe

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 18:26

het ziet er leuk uit,maar verstandig is weer een ander verhaal.
ik heb ook 100% vertrouwen in mijn pony,toch durf/wil ik niet zonder cap en schoenen(ik moet zeggen,toen ik vandaag heel even mijn cap afdeed,voelde het wel heerlijk,maar toch snel weer opgezet)
dat heeft imo niets met vertrouwen te maken.

het ziet er wel gaaf uit evengoed,en je hebt een mooi paard,wel erg leuk dat je het durft en kan.

LaVieDivine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 19:08

ik snap dus echt niet wat iedereen of die schoenen zit te zeveren he??? ik doe ook wel eens mn schoenen uit als ik om mn paard zit. Leg mij eens uit hoe je paard op je tenen kan gaan staan als je er bovenop zit Blond ??? Ik zet mn schoenen langs de kant en als ik stop met rijden doe ik ze gewoon terug aan...klaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 19:19

kynshiri schreef:
ik snap dus echt niet wat iedereen of die schoenen zit te zeveren he??? ik doe ook wel eens mn schoenen uit als ik om mn paard zit. Leg mij eens uit hoe je paard op je tenen kan gaan staan als je er bovenop zit Blond ??? Ik zet mn schoenen langs de kant en als ik stop met rijden doe ik ze gewoon terug aan...klaar

Als je er af valt Pling Maar ja. Dan liever mét cap en zonder schoenen dan mét schoenen en zonder cap Haha!

Serafina80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 19:25

Geweldig om te zien. Heb even op je site gespiekt en super hoe jij met je paarden om gaat, kan ik nog wat van leren Knipoog

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 19:29

bizzybijtje schreef:
kynshiri schreef:

Als je er af valt Pling Maar ja. Dan liever mét cap en zonder schoenen dan mét schoenen en zonder cap Haha!

Als je dan toch op de grond ligt kunnen ze ook je vingers eraf stampen... Het probleem van zonder schoenen rijden zie ik niet zo als je toch zonder zadel rijdt. Je voet kan dan vrij lastig in de beugel blijven hangen...

Wat ik me wel afvraag, ik vind het zelf erg lastig om mee te komen in de sprong zonder beugels? Had jij daar geen last van?

Verder vind ik het mooie foto's hoor. Gaaf dat je dat gedaan krijgt zonder hoofdstel. Ik zou dan eerst 200 keer langs de hindernis zijn gefladderd Tong uitsteken .

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 19:30

amondi schreef:
Ik snap niet wat je wilt "bewijzen" met deze foto's.

Je bant met je paard zal uitstekend zijn, maar op blote voeten op een paard gaan zitten is gewoon stom.

Kleine moeite om even een stevige schoen aan te trekken als je gaat rijden. Beter voorbeeld ook voor mensen die zo'n topic zien en denken: "dat wil ik ook !! Koe

Correctie Amondi: Jij vindt het stom Knipoog Het is niet omdat je dat stom vindt iemand anders het stom vindt. Trouwens, als je valt en je paard gaat op je blote buik of bloot hand staan, is het toch net hetzelfde? Eigen risico lijkt me. Ik vind het er super uitzien!

Serafina80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 19:31

[/quote]

Correctie Amondi: Jij vindt het stom Knipoog Het is niet omdat je dat stom vindt iemand anders het stom vindt. Trouwens, als je valt en je paard gaat op je blote buik of bloot hand staan, is het toch net hetzelfde? Eigen risico lijkt me. Ik vind het er super uitzien![/quote]

Mee eens. Ook met cap en schoenen kun je nog je nek breken of je voet...ik zie het probleem niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 19:39

geweldig, ik wou dat ik het mocht op Rasta (hij is een manege pony...)

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 20:26

Japadour schreef:
Mee eens. Ook met cap en schoenen kun je nog je nek breken of je voet...ik zie het probleem niet!

welja dan hoef je eigenlijk niets meer te dragen........

maargoed daar ging het niet over.

vind het iig erg dapper,en ik moet zeggen dat je je paard niet echt hinderd,je zit netjes

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 22:00

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet