Valiant (v. Democraat) back on track

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Angelaa2

Re: Valiant (v. Democraat) back on track

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 15:55

Patries! ziet goed uit, jullie groeien samen echt Lachen
Volgens mij heb je je nek een beetje gespannen en daarom zit je geloof ik iets met je schouders/hoofd naar voren. (is ook lastig als je geconcentreerd bent Vork)

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 18:08

Ben ik nu de enige die denkt dat dat toch echt de linker gallop is, of is de foto gespiegeld????

Heb je wel eens zonder beugels gereden??? Krijg het idee dat je niet helemaal correct op je kont zit. Maar dat kan natuurlijk ook aan het zadel liggen.

zikina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 18:27

hoi
wat een leuk paard. als je straks aan de beugels bent gewent dan komt alles goed.
probeer echter tegaan zitten misschien de beugels een gaatje langer waardoor je rechter gaat zitten
zoals Tody al zegt het is een foto van de linker galop Haha!

suc verder

Tsaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 20:26

Jullie zijn echt goed vooruit gegaan Haha! OK dan!

Ga zo door en het komt met de wedstrijd helemaal goed Haha! Haha!

Kleine tip: Op de gallopfoto zie ik dat je net even geen contact hebt, probeer op zo'n moment even een ophouding te maken en daarna meteen na te geven als hij naar beneden gaat Haha! Maar het ziet er al veel ontspannener uit als het begin Knipoog Ook je houding is echt een stuk vooruit gegaan Haha!

Ga zo door!!!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 21:15

Instructie heeft vandaag echt op mijn houding gehamert Haha!
Ze vertelde me een verhaal van iemand die net zo zat als ik (met schouders/nek) en die er een nek-hernia aan over hield...
Dat wil ik dus écht niet he Nagelbijten / Gniffelen

Doe me best, 14 aug. nieuwe foto's!!! Fotograaf-bokker-Dobbel komt dan foto's maken *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 20:10

Tries! Haha!.
Sorry dat ik nog niet gereageerd had, had de foto's wel al doorgekeken.
Jij en Vallie zijn zo'n topcombinatie Lovers.
Ik vond het ook super dat ik jullie een keer op de foto mocht komen zetten ! OK dan!.
Omdat HAW zo streng is de laatste tijd en het verplicht is om rijtechnisch commentaar te geven; Op sommige foto's hou je, je handen een beetje laag, probeer ze wat meer te dragen.

En je geeft maar een gil als ik nog een keertje foto's moet komen maken, ik doe het met alle plezier ! Haha!