Mijn oog valt p dit moment nog steeds op de bitless van Voest, omdat dat mij dus de enige lijkt met een goede release.. Alleen het prijskaartje dat eraan hangt, houd me nu nog even tegen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SuperSmurf schreef:interessant, ik lees even mee! Ben ook op zoek naar een bitloos hoofdstel voor mijn ( jawel ) Kyra![]()
![]()
Mijn oog valt p dit moment nog steeds op de bitless van Voest, omdat dat mij dus de enige lijkt met een goede release.. Alleen het prijskaartje dat eraan hangt, houd me nu nog even tegen
Maar voest is tot nu toe het enige hoofdstel dat nylon teugel verlengers heeft, waardoor de release me dus veel beter lijkt dan de vergelijkbare hoofdstellen die die riempjes van leer hebben. De enige die dan nog in de buurt komt is het hoofdstel van barefoot, maar die is er alleen in het bruin...
SuperSmurf schreef:ken ik allemaal alMaar voest is tot nu toe het enige hoofdstel dat nylon teugel verlengers heeft, waardoor de release me dus veel beter lijkt dan de vergelijkbare hoofdstellen die die riempjes van leer hebben. De enige die dan nog in de buurt komt is het hoofdstel van barefoot, maar die is er alleen in het bruin...
heb alleen maar kennis gemaakt met de Voest look-a-like en die had idd leren teugelverlengers waarbij ik het idee had dat dit niet soepel liep en dus erg strak bleef zitten (plus het feit dat het hoofdstel qua maat toch ook niet goed was....). Daf schreef:Heb gisteravond de site van Bitloos.nl doorgespit, maar vind het moeilijk om een keuze te maken welke 3 ik wil proberen
Vind het wel een mooi systeem om ze zo uit te kunnen proberen
dat had ik nog niet begrepen. Ga ik gelijk even nakijken, thanx.