Ik vind ook jullie "voorkomen" heel mooi.
Is tristan nog een hengst? Dekt hij ook?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
estherL schreef:Ziet er goed uit.. denk idd wel aan je teentjes.
Waarom kom je nooit meer kletsen in het Z topic...
, maar actief meekletsen zit er niet zo in! Kan op m'n werk ook niet op bokt
, dus dat werkt niet zo mee hè 
Mexxuna schreef:Is tristan nog een hengst? Dekt hij ook?
.

Chachatju schreef:heel mooi paard ook, lekker vol!

Heb geen rijtechnisch commentaar.
gwenfflames schreef:Knap paard en jouw gezicht blijft ook op standje "rustig" knap hoor als je de rem niet meer voelt!!
!
Tot dan!
Daan_Ordeal schreef:Jullie komen 30 aug het stamboek promoten bij de Bosgouwruiters toch? Ik ben een van de organisatoren. Ben heel benieuwd hoe het er in real life uit zietTot dan!
Remember schreef:Chachatju schreef:heel mooi paard ook, lekker vol!
Ja, massa heeft hij genoeg, maar daar is 'ie Groninger voor hè haha! Hij staat de laatste tijd ook lekker in het gras, dus we gaan nog wel voor een iets afgetrainder buikje

! En dan ga ik maar gauw weer een wedstrijd plannen haha, als jij dan komt om te
nowornever schreef:Is het een test nakomling?
Issy schreef:Zie ik het goed? heb je nieuwe laarzen?
. Ik ging eigenlijk voor bruine, maar die hadden ze niet in mijn maat en zouden besteld moeten worden (8 weken!), deze waren op maat gemaakt voor iemand die ze nooit op heeft gehaald (smalle kuit en extra extra hoog), dus die mocht ik voor een mooi prijsje meenemen
. Maar ze zitten zo ongelooflijk fijn dat ik ze nu nog in het bruin wil voor thuis, maar ik ga me inhouden
. Wel grappig om te zien hoe boevig hij de 1e proef is
? Via pb is ook goed hoor