Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KIDOWx schreef:dankje, maar wat ik dus niet snap, ze is altijd heel voorwaarts en actief.. maar als ze dus aan de teugel gaat in draf, gaat ze sommige stukken (niet constant) langzamer, of ze gaat weer gewoon lopen ( zonder netjes aan de teugel)
KIDOWx schreef:dankje, maar wat ik dus niet snap, ze is altijd heel voorwaarts en actief.. maar als ze dus aan de teugel gaat in draf, gaat ze sommige stukken (niet constant) langzamer, of ze gaat weer gewoon lopen ( zonder netjes aan de teugel)
zooo slecht in uitleggen.. KIDOWx schreef:@ mii_jessica : ik trek haar ook niet in de krul, maar ze word soms heel fijn ontspannen en gaat ze lekker lopen!! niet normaal.. maar dan gaat ze inderdaad wat langzamer.. tis nog niet zo makkelijk allemaal:P
Misschien is dat een iedee? superwoman schreef:KIDOWx schreef:dankje, maar wat ik dus niet snap, ze is altijd heel voorwaarts en actief.. maar als ze dus aan de teugel gaat in draf, gaat ze sommige stukken (niet constant) langzamer, of ze gaat weer gewoon lopen ( zonder netjes aan de teugel)
Dan ben ik erg benieuwd naar een foto, want ik denk dat het paard niet correct aan de teugel gereden wordt.
runningkawa schreef:aan een paar foto's kun je heel veel zien
ben je erg dankbaar! Nou misschien kom ik je nog wel eens tegen in deze kleine paardenwereld. ( zijn aan het rondkijken voor een paard, dus je weet nooit. als er leuks te koop staat bij jullie kan je me altijd PBen