ziet er netjes uit! alleen je handen rechtop en bij elkaar houden, en wat verder van je af verder super
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ziet er netjes uit! alleen je handen rechtop en bij elkaar houden, en wat verder van je af verder super
Vaak is dit om bijv. te voorkomen dat een ontstane scheur verder scheurt of omdat het paardje brede hoeven heeft die wat smaller mogen worden. En dit is dan bijv op te lossen door 2 lippen in plaats van 1 
) maar dat is al gezegd, wordt ook zo eentonig he
en dubbele lip laat hij goed zitten! en hij loopt er voor de rest super op dus dit is de oplossing, dus vandaar! evi_sammy schreef:Stephanie: Ik weet niet wat er op die galops foto gebeurd is, ik zit in ieder geval raar!
Ik zet mijn handen zeker niet vast dat weet ik zeker heb er namelijk een hekel aan maar wat ik wil doe is piano handjes en dan tedicht naar me toe waardoor dat lijkt dat ik ze vast zet! maar als ik mijn handen verder naar voren doe zit ik bijna tussen ze oren(begrijp wat je bedoel, je heb gelijk)
Nee geld niet gevonden maar voor je het weet vind je wat heje weet het nooit
![]()
IK zit helemaal in niveau 0ik ben bezig met de oefeningen van L, mijn eerste wedstrijdje moet nog komen joh
![]()
Staat er inderdaad niet helemaal duidelijk!

).evi_sammy schreef:Evatje: knap dat je het ziet, zou mij nooit opvallen als ik het niet zou weten! de hoefsmid kwam bijna om de dag om zijn ijzers er weer onder te zetten omdat hij ze iedere keer eraf trapte, nou is de hoefsmid wel aardig maar zo aardig om hem om de dag over de vloer te hebben ook weer nieten dubbele lip laat hij goed zitten! en hij loopt er voor de rest super op dus dit is de oplossing, dus vandaar!
Bedankt voor de rest voor de reacties!
Thanks voor je uitleg. Nou ik heb ergens gelezen dat die alleen voor achter waren?
hier ff een reactie van die mafkees die jou probeert les te geven
:P ik vind dat je super aan t werk bent met Sam, zeker omdat je ff niet kon rijden na je val!
Kusje xx Sjoerd schreef:Heee kanjerhier ff een reactie van die mafkees die jou probeert les te geven
:P ik vind dat je super aan t werk bent met Sam, zeker omdat je ff niet kon rijden na je val!
Het gaat er echt steeds beter joh, erg leuk om te zien!
Voor diegenen met alle reacties over op de voorhand, het lijkt erger dan het is, want Sammy is nogal overbouwd dus kont is sowieso stuk hoger! Ben t er wel mee eens dat eef d'er handen wat hoger en netter moet houden maar daar werkt ze aan!
Dinsdag gaat t gebeuren Eef, ben benieuwd! Enne de rechtergalop komt goedKusje xx
Leuke shet heb je !!
Echt een leuke shetlander!
Past nog vind ik. De shet ziet er ook heel goed verzorgd uit!