het totaalplaatje vind ik er erg gespannen uitzien jullie moeten samen nog een combinatie gaan vormen (dat kan ook niet anders in zo'n korte tijd) de foto's kunnen een vertekend beeld geven maar naar mijn idee loopt hij heel de tijd in het rond te kijken wat er allemaal gebeurd ipv dat hij 'bij jou' aan het werk is. Ik zou persoonlijk hem ook liever lager ingesteld zien zodat hij zijn rug gaat gebruiken en er ontspannen bij loopt maar dat zal nog best wel een tijdje gaan duren. Je hebt gelukkig goede begeleiding en idd is misschien lekker aan de longeerlijn jij erop en alleen maar lekker proberen te gaan ontspannen (onbewust zie je toch wel spanning in je lijf en dat voelt een paard gelijk) dan komt de ontspanning bij je geweldige paard vanzelf en zal hij zich ook beter op jou gaan focussen ipv op de omgeving. Eerst samen een combi gaan vormen en daarna pas aan het niveau gaan werken, het komt vanzelf hoor maar heeft wel tijd nodig. Bij de meeste hoor je dat je ongeveer een jaar nodig hebt voor je samen een echt koppel vormt, dit zal niet voor iedereen zo zijn maar meestal klopt het vrij aardig.
succes verder saampjes maar dat komt best wel goed