Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus..
) je les volgende week zal vast super gaan
Schakelen ben ik inderdaad mee bezig, maar vindt ie (euh.. we
) wel lastig, om vooral niet tegen de hand te komen daarbij. Maar wel belangrijk om te blijven doen inderdaad, hopelijk gaat de galop dan ook beter! Net als bij Charlie, haha!
Één lange zijde rechtuit, en hij heeft alweer bedacht hoe het allemaal veel makkelijker kan zijn voor hem, haha, slim paard! Enne.. *kuch* ja, tja, bedankt...

leuk bestje en ja rijtechnisch commentaar ... ik zie niet echt iets maarja nu ben ik ook niet zo ervaren 

, dat wist ik helemaal niet. 
, maar je rijdt hem echt al supernetjes voor de 6e keer!! 

: Rijd je daar trouwens met Hielkes zadel? Ik kan het namelijk net niet zien. En zoja, hoe zit het?
Een foto doet wonderen
.

. Blijf nog altijd een zwak voor schimmels houden en wat zie ik... hij heet ook Nirvana net als mijn schimmel
. Alleen die had de bijnaam BB (zie profiel) dat beter bij hem paste 
)
Nam wel aan dat het goed was eigenlijk, maar heb het niet eens echt gevraagd! Maar, is goed dus?
, verder is het meeste opbouwende commentaar al gegeven.

ik had die hele pagina 2 nog niet gezien, ikval soms even in herhaling I am sorry!
Myukii schreef:Nienke: Ja, ik ga dus lessen bij m'n oude instructrice, die sowieso elke woensdagavond al les geeftNam wel aan dat het goed was eigenlijk, maar heb het niet eens echt gevraagd! Maar, is goed dus?
![]()
Galoperen aan de longe lijkt me voor hem inderdaad nog moeilijker dan galopperen onder het zadel.. Hij springt ook zo groot (ís zo groot), lijkt me niet makkelijk dan voor hem om een lekker ontspannen galopje op een volte te doen. Maar begrijp dat ik het niet teveel moet doen, voor z'n pezen ook. Hebben d'r niks aan als hij straks met een blessure zit![]()
't Is inderdaad Hielkes zadel, in principe vond ik hem wel lekker zitten, maar bij zijn schoft niet lekker liggen, hij drukt daar heel erg..
En hij ís best mooi joh
Je hoeft daarvoor toch geen toestemming bij mij te vragen, gekkie.
Ik heb gemerkt dat het aanspringen tijdens het longeren hem al best wel heeft geholpen met het netjes aanspringen onder de vrouw. 

Hij heeft ook zo'n moeilijke rug. Ik rijd alleen maar zonder zadel, maar dat is niet heel erg comfi.