Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
,handen rechtop.Geen slap polsje maar in een mooie rechte lijn en zorg dat hij meeveert.
Ik let idd op de oneffenheden in het gras maar kijk ook vooral naar haar hoofd, waarom? Ik weet het niet. Wel is het zo als ik in een bak met letters rijd dat ik meer rechtop kijk naar de letters. Aan jou commentaar heb ik veel! Dankje! _Remona_ schreef:Tinky12 : Leuk dat je zoveel commentaar geeft!
Jaja , naar beneden kijken, ik weet hetIk let idd op de oneffenheden in het gras maar kijk ook vooral naar haar hoofd, waarom? Ik weet het niet. Wel is het zo als ik in een bak met letters rijd dat ik meer rechtop kijk naar de letters. Aan jou commentaar heb ik veel! Dankje!
tsja...vind een leuke combi hoor...en alleen de puntjes moeten even op de i zeg maar.Ik vind het fijn om een draver te zien die zijn werk leuk vind.
(excuus voor deze platte opmerking
)
...

dan kun je gewoon op je gat blijven zitten

Ik begin hem er echt van te verdenken dat het ook gewoon een draver is (papierloos) 
Kan leuk draven jouw dravertje en de galop ziet er ook netjes uit! Achttien zou ik haar zeker niet geven, lijkt wel wel een jong paard zo met die oortjes naar voren
commentaar is al gegeven!