Happy (Draver) @ Dressuurwork

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

liann15

Re: Happy (Draver) @ Dressuurwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 18:56

ziet er zoals anderen al zeggen mooi & ontspannen uit.

shifratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 18:59

Het lijkt of je een beetje voorover valt, probeer je handen iets hoger te houden en iets meer bij elkaar. Verder vind ik de foto's een fijn ontspannen beeld geven.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 19:10

Ziet er leuk uit Ja

Je handen mogen iets dichter bij elkaar en je ellebogen meer in een hoek richting de 90 graden.Denk er ook om dat je geen piano speelt Tong uitsteken ,handen rechtop.Geen slap polsje maar in een mooie rechte lijn en zorg dat hij meeveert.
Zorg dat je niet teveel spanning opbouwt als je uit het zadel komt en daardoor naar voren valt.

Je mag best de grond in de gaten houden als je buiten rijd,maar kijk daarbij meer naar voren.Je let nu teveel op haar hoofd en benen.Zorg dat je een groot oppervlak ziet zodat je oneffenheden eerder opmerkt en kunt ontwijken.

De verlichte zit vind ik een hele mooie foto...dit toont de ware aard van een draver en ze heeft er zichtbaar enorm veel plezier in Ja
De foto daarna is idd een tölt en rijd geweldig lekker,zo te zien vind ze dat ook fijn.Maak er gebruik van...als je dit voelt lekker in het zadel blijven zitten.
Zoals je ziet heeft ze veel oprichting...Vraag die oprichting en zorg voor een lichte spanning in je onderlichaam en je zult zien dat ze aantölt.Dravers zijn gangenpaarden...de meeste zijn 4-gangers maar er zijn er ook zeker veel bij die 5-ganger zijn Haha!

De foto na de galop kun je goed zien dat ze "breekt" echte draver.....mooi hoor,fijn plaatje om te zien

Heel veel plezier met deze mooie meid!!

_Remona_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-08 19:22

Tinky12 : Leuk dat je zoveel commentaar geeft!
Jaja , naar beneden kijken, ik weet het Tong uitsteken Ik let idd op de oneffenheden in het gras maar kijk ook vooral naar haar hoofd, waarom? Ik weet het niet. Wel is het zo als ik in een bak met letters rijd dat ik meer rechtop kijk naar de letters. Aan jou commentaar heb ik veel! Dankje!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:45

_Remona_ schreef:
Tinky12 : Leuk dat je zoveel commentaar geeft!
Jaja , naar beneden kijken, ik weet het Tong uitsteken Ik let idd op de oneffenheden in het gras maar kijk ook vooral naar haar hoofd, waarom? Ik weet het niet. Wel is het zo als ik in een bak met letters rijd dat ik meer rechtop kijk naar de letters. Aan jou commentaar heb ik veel! Dankje!

Haha! tsja...vind een leuke combi hoor...en alleen de puntjes moeten even op de i zeg maar.Ik vind het fijn om een draver te zien die zijn werk leuk vind.

Ik rijd zelf bijna alleen maar buiten en heb daardoor geleerd een bepaald gebied voor mijn paard te inspecteren.Konijnenkuilen zijn niet fijn...en blikjes,glas en al dat moois wat iedereen achter zijn reet laat slingeren ook niet (excuus voor deze platte opmerking Bloos )
Putdeksels zijn trouwens ook fijn Tong uitsteken ...
Als je een gebied bekijkt te dicht op je paard weet je niet wat er in de rest van de wereld gaande is...kan soms belangrijk zijn hoor Knipoog

Ga je proberen haar in tölt te rijden? Ben erg benieuwd of dat lukt Ja

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:54

errug leuk paardje zeg, koppie lijkt beetje op die van mij! niet dat ik een draver heb hoor..
en die ren/draf fotos echt super, heel die oortjes naar voren Haha!

let alleen wel op de spanning van je teugels soms! Lachen

M_LiSszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:14

heejj ziet er super leuk uit joh,,
leuk paardje Haha!
maar wat mij opvalt is dat je neusriem zo laag zit..
ik weet niet of dat zo hoort maar volgens mij moet die onder het jukbeen zitten..
verder super leuke foto`s

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 12:40

Haaay!
Dat ziet er echt super leuk uit! Ik dacht dat je haar al langer reed Bloos
En volgens mij tölt ze daar Lachen dan kun je gewoon op je gat blijven zitten Haha!
Het blijkt dat meerdere dravers over deze gang beschikken

_Remona_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 13:47

@Tinky12 : Ik ga het proberen, haha , kweet niet of het lukt hoor.
@Meliss_1 : Ja, hij zit wel wat laag maar ik vind het niet storend ofzo. Bedankt! Lachen
@qt_shetties : ff denken ik rijd haar om precies te zijn nu 2 jaar en 11 maanden. Oh , dat is bijna 3 jaar. Nog lang zeg... Clown

mywiseguy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 15:33

Hee!! Leuk paard, loopt lekker ontspannen!! Ik vind die foto dat je even lekker hard gaat wel stoer!! Op sommige foto's trek je je handen naar je toe, misschien dat je je teugels wat korter moet nemen zodat je minder je handen naar je toe doet!! Verder vind ik het een leuke combinatie, en ziet het er leuk uit!!

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:23

Wat lijkt jouw paard om mijn paard zeg! Bloos! Ik begin hem er echt van te verdenken dat het ook gewoon een draver is (papierloos) Clown
Het rijden ziet er goed uit! Je lijkt ook heel blij met hem.

M_LiSszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 22:15

@ remona.. niet aanvallend bedoeld ofzo maar voor jou is het niet storend maar jou paard krijgt zo druk onder op zijn neus dat lijkt mij niet zo fijn.. maar als jij en jou paard er geen last van hebben heb ik niks gezegt haha;)

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 22:21

wat zijn die foto's leuk als je haar laat uitrennen! sorry, maar daar smelt ik van Haha! Kan leuk draven jouw dravertje en de galop ziet er ook netjes uit! Achttien zou ik haar zeker niet geven, lijkt wel wel een jong paard zo met die oortjes naar voren Haha! commentaar is al gegeven!

June92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 13:15

Op die ene foto tölt ze inderdaad, vrij veel dravers kunnen dit van nature.

Ik vind hem voor een draver uitzonderlijk goede gangen hebben, dat zie je niet veel. Mooi gedragen draf en goed doorgesprongen galop. Als je zo doorgaat zal de bespiering ook snel beter worden. Ga zo door zou ik zeggen, dan kunnen jullie nog een heel eind komen Ja

Landallis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 16:55

ziet er goed uit, je mag alleen je handen wat meer ontspannen teminsten het lijtk of je ze vast houd maar dat kan ik ook mis hebben succ6 Clown

_Remona_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-08 10:52

Wat een leuk antwoord June92! Lachen

@Landallis : Ja dat klopt, ik moet daar echt op letten. Soms omdat ik mezelf niet ontspan lukt het bij haps ook niet altijd goed. Maar daar zijn we mee bezig!:)