Shet x dartmoor@serieuze dressuurles

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lacuna

Re: Shet x dartmoor@serieuze dressuurles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:42

Wat ik doe om te voorkomen dat mijn handen ergens bij E en B zijn terwijl ik onder X doorrij, is een klein stukje overgebleven teugel in mn andere hand erbij pakken. Zo kunnen mijn handen niet verder uit elkaar.
Groetjes, Lacuna

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:29

neinie schreef:
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Heeft iemand nog tips voor het niet vastzetten van mijn handen als ik ze meer bij mekaar doe? Ik stoor me zelf namelijk ook mateloos aan mijn bredehandjes syndroom Knipoog

je handen zelf dragen, desnoods iets je hoger dan je ze normaal hebt.
Ik heb zelf ook wel de nijging om ze vast te zetten en wanneer ik mezelf hier op betrap haal ik gewoon even de steun weg die ik bij de hals zoek Bloos

maargoed het is vooral een kwestie van jezelf vaak genoeg betrappen en het opnieuw (goed) doen.

Probeer ook iets rechter op te zitten, je zit er als een zoutzakje op Clown .
Ik weet dat dit vooral op kleine ponys nogal lastig blijkt te zijn, maar oefening baard kunst Haha!

Ook zou het niet mis staan als je de beugels een gaatje langer doet denk ik.

lidewij_333

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 18:39

oortje!!!
ziet er echt heel leuk uit.
ik vind je als ik je echt zie rijden, kleiner lijken.
op die fotos vind ik het lijken alsof oriontje echt heel klein is!! en jij heel groot.
leuke fotos trouwens!!

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 18:44

ik stoor me niet aan de lengte of wat dan ook het geeft me toch wel een fijn beeld,
en er mogen natuurljik aan dingen gewerkt worden dit geef je zelf al aan.

maar van je hakken ik denkt dat dit komt omdat je groot bent voor je pony en je anders er dus niet echt bij kunt,

maar voor je handen heb ik een handige tip zoek dunne takjes, en stop die onder je oksels, dan moet je je armen wel langs je lichaam houden anders vallen je takjes onder je armen vandaan.

en je handen houd je dan automatisch op een goede hoogte en houding.

neinie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-08 21:36

De genoemde tips voor mijn handen ga ik zeker uitproberen. Weer even een paar keer alleen met mijn eigen houding en zit bezig zijn. Bedankt Lachen

@lidewij: Hey, jij ook hier Knipoog Dat ik op de foto's groter lijk dan in het echt komt misschien ook wel doordat de meeste foto's 'sta-momentjes' zijn, bij het lichtrijden. En verder blijf ik in de galop ook niet echt op mn kont zitten, dus dan lijkt ik ook al wat groter..

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 21:40

benen lang houden op zon ukje is lastig he.. maar het ziet er wel heel leuk uit!! het rijden enzo)

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 00:40

Ik vind net dat als je je handen kort bij elkaar houdt je ze net niet kan vastzetten? Als ik mijn handen wijd zet net wel, of ligt dat aan een rare kronkel in mijn bovenkamer? Clown

June92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 15:40

Wat een mooie pony zeg. Ziet er goed uit, wijken doet ie erg netjes. Vind je het niet vervelend om op zo'n klein ding te rijden? Clown Lijkt me echt lastig.

neinie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-08 16:43

@Titsia: Ik heb juist het omgekeerde. Als ik mijn handen breed zet, kan ik ze makkelijker openen en blijf ik verend in mijn ellebogen en polsen. Zodra ik mn handen bij elkaar zet, maak ik een 'vaste' vuist en verlies ik alle vering. Maar misschien is het ook wel een kwestie van oefenen.

@June92: Nee hoor, voor mij rijd het prima. (Ik ben nu natuurlijk ook niet veel anders gewend) Dat ik zelf maar 1.56m ben en vrij korte pootjes heb maakt het ook makkelijker Knipoog

Carli84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 17:38

Heey! Hier staan je foto's dan! Leuk hoor, die kleine oortje blijft het goed doen bij je! Maar dat wist ik natuurlijk al wel, want ik zie jullie geregeld in real life Knipoog