Harry's Horse Ulrieke op concours in Nieuwe Wetering (M1)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Miepp

Re: Harry's Horse Ulrieke op concours in Nieuwe Wetering (M1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:02

Super Astrid, jullie verdienen het!
Nog even wat op de figuren oefenen weer en dan blijven jullie die winstpunten vast binnenslepen!

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:43

Ik vind het echt een heel aansprekend paard en jullie zijn een superleuke combinatie Lachen Gaat helemaal goed komen met jullie als er wat wedstrijdervaring/ ritme is Haha!

Tiestoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 12:16

Heel fijn paard om te zien! Ik vind hem op sommige foto's wat lang en uit elkaar lopen (niet veel hoor, het is maar minimaal) Maar soms vallen jury's daar in het M toch wel over. Verder vind ik jullie een erg leuke combinatie. Over je eigen houding is al genoeg gezegt. Knappe punten en gefeliciteerd met je prijs. Veel succes verder

Jiviejik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 13:24

Heeej ulrieke die ken ik nog van veldstar!
Ziet er goed uit en gefeliciteerd met de punten

Nienke1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 19:58

Hey Astrid,

Gefeliciteerd! Go jij! Go jij!
Hoeveel dagen heb jij het concours achter elkaar gedaan? Alle 5 of minder?
Ik rij op manege Hoogenboom en ze hadden het erover dat het voor de meeste paarden persoonlijk wel heel zwaar zou worden. Maar dat het voor de 'wat hetere' paarden of de paarden met 'wedstrijdangst' wel voor een keertje goed zou zijn.

Hoe is het jou bevallen? Ben je elke dag op en neer gereden of kon je daar ook blijven staan met je paard? Ik heb afgelopen dinsdag wel gezien dat ze een aantal stallen hadden vrijgemaakt namelijk.

Nou ik hoop dat je nog heel ver met Ulrieke komt, het ziet er goed uit! Lachen

Ukkie_Cathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 10:18

Mooi paardje hoor! Erg mooie gangen ook, je hebt dus al gemerkt dat galoperen een stuk makkelijker is als je op je kont zit Knipoog
Ik heb ook moeite met 5 meter schatten, we hebben nu gewoon pionnen in de bak als ik prive les heb. Helpt echt want paard loopt 5 meter nu gewoon automatisch als er niets staat haha Haha!
Succes met trainen en gefeliciteerd met je overwinning en de wp!

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 10:27

Van harte gefeliciteerd. Commentaar is al gegeven, impuls en zitten (al zal dat grotendeels tegelijk opgelost zijn Haha! )

Leuk dier! En de punten stromen binnen lees ik hahaha

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 11:15

Moderatoropmerking:
Ik heb diverse berichten verwijderd. HAW is niet bedoeld voor updates, en daarop volgende felicitaties. Berichten die dus niet voldoen aan de nieuwe regels van HAW: [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 voldoen, zijn verwijderd.

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 08:56

Wat vervelend, die nieuwe regels. Nu moet ik dus even een weloverwogen reactie gaan verzinnen, in plaats van in mijn enthousiasme te roepen dat het heeeeeeel erg leuk is om foto's van jou en Ulrieke op wedstrijd te zien! Ik vind het jammer dat ik je niet in het echt heb kunnen zien, maar dan gaan we goedmaken!
Ik heb een goede tip hoe je je figuren kunt oefenen. Schrijf kruisjes in het stof op de schotten van de binnenbak, dan heb je een richtpunt. Knipoog
Keep un goin'! Ik kom je volgende keren aanmoedigen!!

Pevinetto__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:55

Netjes maar inderdaad zoals vele zeggen in galop wat meer op je billen gaan zitten

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-08 12:10

Party!!
Bedankt voor de leuke reacties!
Nienke1990 schreef:
Hoeveel dagen heb jij het concours achter elkaar gedaan? Alle 5 of minder?

Hoe is het jou bevallen? Ben je elke dag op en neer gereden of kon je daar ook blijven staan met je paard? Ik heb afgelopen dinsdag wel gezien dat ze een aantal stallen hadden vrijgemaakt namelijk.

Nou ik hoop dat je nog heel ver met Ulrieke komt, het ziet er goed uit! Lachen

Bedankt! Ik heb alle 5 de dagen meegedaan! De eerste dag een proef om in te komen HC, de rest 2 proeven (ook een aantal HC). Het is me SUPER bevallen. Ik deed dit ook altijd met mijn vorige paard. Ik vind het GEWELDIG, de sfeer... WOW! Ul heeft daar gestaan, ze stond in de groene buitenstal en ze vond het geweldig!

Ik was trouwens za. en zo. 1e (met 191 en 201 punten) en zondag waren we ook de beste combiantie dus hebben we een zak voer gewonnen!

Ik hoop ook dat we verder gaan komen, we doen onze best maar blijven vooral genieten!

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:12

Harstikke gefeliciteerd, super gedaan hoor, het ziet er erg netjes uit, heb een tijdje terug een topic van jullie gezien bij edward gal, en ik vind dat jullie erg veel vooruit zijn gegaan. Fijn dat je op je kont bent gaan zitten hahah Vork Knipoog even oftopic: Jou frontriem is dat een schumacher? Tong uitsteken

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-08 07:45

Nazarma schreef:
Harstikke gefeliciteerd, super gedaan hoor, het ziet er erg netjes uit, heb een tijdje terug een topic van jullie gezien bij edward gal, en ik vind dat jullie erg veel vooruit zijn gegaan. Fijn dat je op je kont bent gaan zitten hahah Vork Knipoog even oftopic: Jou frontriem is dat een schumacher? Tong uitsteken

Dankjewel voor je leuke reactie!

De frontriem is, natuurlijk, een HH. Hij is alleen nooit in productie genomen. Ik krijg overigens veel vragen hierover, leuk! Hij is er ook van Schumacher.