Paco (Z1) voor het eerst op bokt!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Romyv

Re: Paco (Z1) voor het eerst op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 11:24

ik hou helemaaaal niet van schimmels, maar vind deze wel heeel gaaf hoor!!

Wa tmij opvalt is dat je hem iets kort in de kaak rijdt, hierdoor verlies je ietsjes activiteit in het achterbeen.. Minimale verlening zou hem wat losser in de lenderen maken en dus leniger in oefeningen als travers ed.

maar blijf vooral posten :d mooie boktversiering dit soort plaatjes :d

Romyjuh_Xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:10

ziet er leuk uit!
Veel spieren heeft je paard en zo mooie witte vacht
tipje: tenen naar binnen

GWENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:13

dowie schreef:
GWENNx schreef:
Wat een prachtige foto's!
Paard lijkt precies beter te lopen op een trensje dan op S&T Lachen
Erg knap dat je hem op 3.5 jaar al zo hoog hebt lopen!
volgens mij is dit paard al 11 jaar whaha even commentaar !! Piano handjes tenen maar binnen meer druk op je beugels en idd missc een gaatje langer zitten zodat het wat statiger word . Prachtige schimmel heb je zeg !!! Veel succes ooh met starten en jullie komen er wel

Ik bedoelde in 3,5 jaar he!
Nou ja ik ben vn Belgie dus sommige dingen zeggen we anders moetik nog wat op letten Knipoog

Jelsahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:20

Wat heeft hij een lief snoetje!!!
Vindt het echt een leuk beestje
Hoe gaat het op concours verder?
Succes nog !!!

LOtte1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 14:48

Wat een knapperd zeg Bloos

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 14:53

is paco soms ook spaans?ziet er niet helemaal kwpn uit hihi
heb geen commentaar eigenlijk; het enige dat me opviel is dat hij misschien af en toe nog iets actiever mag zodat hij wat meer lengte krijgt
jullie zijn wel een top combi, heb je trouwens geen last van het iedere keer schakelen van western naar dressuur?

xEbony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 17:03

Allereerst; Wat heb jij een gaaf paard! Als commentaar heb ik dat hij op sommige foto's wat op de voorhand loopt. Foto 7 & 8 vind ik heel mooi!

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 17:35

Vind het er wel goed uitzien!! Vind dat tie goed in harmonie loopt en lekker ontspannen! Vind jullie leuke combi!!

Tyron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 21:36

Hoi masha!!

Mooi koppel zijn jullie. Zier er goed uit
Het enige aandachtspuntje wat ik zou willen geven is dat hij soms wat meer zakt van achter en daar ook wat actiever wordt.

Maar goed, we hebben wel eens staan praten nadat ik bij jullie binnen ben komen rijden.Toen vertelde je al dat je er hard voor moet knokken. Vind het echt dapper dat je, ondanks dat je zelf weet dat je nog veel moet oefenen, het toch durft op te nemen tegen soms imposante tegenstanders in Kring Eindhoven. Petje af!!!

Masjahab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-08 07:52

Hallo allemaal! Wat geven jullie toch een leuke reacties! Doet een mens goed..Ik krijg er helemaal energie van! Jullie zien het allemaal goed hoor! Alle commentaar is terecht! Hij loopt soms inderdaad op de voorhand en ik rijd hem inderdaad wat kort in de kaak af en toe. Dat komt omdat ik dan denk dat het plaatje niet mooi genoeg is (ik wil graag een Anky plaatje bereiken) en dat hij teveel met zijn neus eruit loopt...Maar dat los je natuurlijk niet op door van voor wat harder te werken zeg maar..Paco is een Holsteiner, dus niet spaans maar wel duits! Goed gezien dat het geen KWPN-er is en zijn bouw is daardoor net wat anders inderdaad..iets hoger in zijn kont waardoor het nog lastiger is om hem te laten "zitten". Zondag (morgen) heb ik weer voor het eerst een oefenconcours, dus ik ben heel benieuwd. Ik ben sinds oktober niet meer weggeweest met hem, dus het is wel een beetje spannend! Het weer werkt hier ook niet echt mee, maar ja we zijn allebei niet van suiker, dus we gaan ervoor! Allemaal bedankt voor de fijne tips en reacties!

Masjahab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-08 07:59

Wildgirl schreef:
is paco soms ook spaans?ziet er niet helemaal kwpn uit hihi
heb geen commentaar eigenlijk; het enige dat me opviel is dat hij misschien af en toe nog iets actiever mag zodat hij wat meer lengte krijgt
jullie zijn wel een top combi, heb je trouwens geen last van het iedere keer schakelen van western naar dressuur?

Nee hoor! Mijn hengst is voor het western rijden en Paco voor de dressuur en zodra ik op het juiste zadel zit, schakel ik in gedachten om..Dat lukt best, omdat het gevoel al zo anders is en het hele rijden toch best verschilt van elkaar..Ik heb nog nooit gehad dat ik per ongeluk op mijn hengst ging dressuren en op Paco een sliding stop ging maken.. Haha! Ik geloof ook niet dat Paco daar zo vrolijk van zou worden..Dat is hem iets te hectisch allemaal denk ik.. Clown Bedankt voor je compliment nog!

Masjahab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-08 08:15

Tyron schreef:
Hoi masha!!

Mooi koppel zijn jullie. Zier er goed uit
Het enige aandachtspuntje wat ik zou willen geven is dat hij soms wat meer zakt van achter en daar ook wat actiever wordt.

Maar goed, we hebben wel eens staan praten nadat ik bij jullie binnen ben komen rijden.Toen vertelde je al dat je er hard voor moet knokken. Vind het echt dapper dat je, ondanks dat je zelf weet dat je nog veel moet oefenen, het toch durft op te nemen tegen soms imposante tegenstanders in Kring Eindhoven. Petje af!!!

Hee Tyron! Leuk dat je mij zo herkent op de foto's! Tja...imposante tegenstanders houd je altijd natuurlijk..als ik het daarvoor zou moeten laten, dan zou ik niet meer weggaan, want ik kijk af en toe mijn ogen uit op concours! Er zitten inderdaad wat knappe paarden en ruiters bij...We doen gewoon ons best en gaan gewoon voor de winstpunten en niet zo zeer voor de prijzen, want die gun ik die hele goede ruiters wel..die verdienen het echt omdat ze gewoonweg beter rijden! Clown Gaat het bij jou ook goed met trainen? Jij ook succes en misschien zie ik je binnenkort wel ergens! Knipoog

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 16:45

Ziet er heerlijk uit mijn complimenten.

Wat een ontzettend imponerend paard heb je onder je kont! Echt super mooi dier.

Het ziet er allemaal lekker ontspannend uit.

MoniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 18:24

He masja, ik heb je vandaag zien rijden in Mierlo Ja
Wat voor commentaar had je van de jury?
Leuke ervaring vond ik maar bij mij ging het helaas niet zo lekker.. ach ja..
Hij was best heet vandaag of zag ik dat verkeerd? Clown
Wel een prachtig dier en de fotos zien er heel goed uit!

zoepahhpaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 18:30

Heej Masja!

Leuk jou hier tegen te komen zeg! en wat een prachtdier!
Lekker aant genieten van je vakantie? Knipoog

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:34

Ik vind dat je een beetje rare armhouding hebt Bloos Denk dat het er mooier uitziet als je je handen dichter bij elkaar houdt en je armen wat meer ontspannen naast je lichaam laat hangen. Nu komt het wat krampachtig over allemaal.

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:10

Chubby schreef:
In 3,5 jaar van groen naar Z?! Dat vind ik een hele mooie prestatie!

Inderdaad, petje af! Haha!
Gave combinatie, de ontspanning spat ervanaf! OK dan!

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:13

mooie combinatie hoor. en in zo'n korte tijd van 0 naar boven klimmen is heel knap
sucses verder

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:16

Oelalala lekker beestje. Echt heerlijk gespierd. Vindt dat het er netjes uitziet, qua commentaar ga ik mee met de rest !

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:47

Wat een ontzettend mooi paard heb je daar zeg! Ik mis alleen een stukje ontspanning, verder ziet het er erg netjes uit!

Ik ken de Holsteiner-moeilijkheden Knipoog .. Heb er zelf ook 1 en die heeft ook moeite met het zakken van de achterhand en het ruggebruik.
Wat is de afstamming van jouw paard?

Masjahab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-08 20:40

zoepahhpaula schreef:
Heej Masja!

Leuk jou hier tegen te komen zeg! en wat een prachtdier!
Lekker aant genieten van je vakantie? Knipoog

Hee Paula! Ik dacht al wie herkent mij nou hier? Wat leuk dat je gereageerd hebt...ben meteen even naar jouw profile gegaan om te kijken hoe het er bij jou allemaal uitziet, maar dat is ook zeker niet verkeerd! Bedankt voor het compliment aangaande mijn Paco en misschien zie ik je binnenkort wel ergens op wedstrijd? Ik ga weer langzaamaan beginnen in ieder geval! Groetjes! Haha!

Masjahab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-08 20:46

nina88 schreef:
Wat een ontzettend mooi paard heb je daar zeg! Ik mis alleen een stukje ontspanning, verder ziet het er erg netjes uit!

Ik ken de Holsteiner-moeilijkheden Knipoog .. Heb er zelf ook 1 en die heeft ook moeite met het zakken van de achterhand en het ruggebruik.
Wat is de afstamming van jouw paard?

Wat leuk dat jij ook een Holsteiner hebt Nina! Ik spreek nooit zoveel mensen die er ook één rijden..Pff gelukkig heb je ook een beetje last van dat niet kunnen/willen zakken van die achterhand....ik dacht al dat het echt alleen aan mij lag, maar het ligt dan toch ook een beetje aan paco..Paco's afstammeling is Locato x Calgary, zegt je dat iets? In ieder geval beadnkt voor je complimenten!

Masjahab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-08 20:50

Rebel_Jits schreef:
Ik vind dat je een beetje rare armhouding hebt Bloos Denk dat het er mooier uitziet als je je handen dichter bij elkaar houdt en je armen wat meer ontspannen naast je lichaam laat hangen. Nu komt het wat krampachtig over allemaal.

Klopt precies wat je zegt! Ik vind namelijk ook dat ik een rare armhouding heb als ik mezelf terug zie op de video Clown ..irritant is dat, maar het lukt me nog niet om dat 1-2-3 te veranderen...Ik ga het toch weer nog beter proberen! Het moet toch ooit goed komen zou je denken? Tong uitsteken

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:53

Wat een gave schimmel.
Ik vind hem op de stang en trens net iets te diep lopen, daa zou je hem wat meer aan je hand mogen hebben. Op de trens lijkt dat wat minder aan de orde te zijn.

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 22:04

Wat een krachtig paard.
Ik heb voor je zit wel een tip je neigt namelijk richting stoelzit.
Probeer je onderbenen terug te houden dat geeft een steviger basis zowat je beter in kunt werken met je gewichtshulpen.