Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dowie schreef:GWENNx schreef:volgens mij is dit paard al 11 jaar whaha even commentaar !! Piano handjes tenen maar binnen meer druk op je beugels en idd missc een gaatje langer zitten zodat het wat statiger word . Prachtige schimmel heb je zeg !!! Veel succes ooh met starten en jullie komen er welWat een prachtige foto's!
Paard lijkt precies beter te lopen op een trensje dan op S&T![]()
Erg knap dat je hem op 3.5 jaar al zo hoog hebt lopen!
Wildgirl schreef:is paco soms ook spaans?ziet er niet helemaal kwpn uit hihi
heb geen commentaar eigenlijk; het enige dat me opviel is dat hij misschien af en toe nog iets actiever mag zodat hij wat meer lengte krijgt
jullie zijn wel een top combi, heb je trouwens geen last van het iedere keer schakelen van western naar dressuur?
Ik geloof ook niet dat Paco daar zo vrolijk van zou worden..Dat is hem iets te hectisch allemaal denk ik..
Bedankt voor je compliment nog! Tyron schreef:Hoi masha!!
Mooi koppel zijn jullie. Zier er goed uit
Het enige aandachtspuntje wat ik zou willen geven is dat hij soms wat meer zakt van achter en daar ook wat actiever wordt.
Maar goed, we hebben wel eens staan praten nadat ik bij jullie binnen ben komen rijden.Toen vertelde je al dat je er hard voor moet knokken. Vind het echt dapper dat je, ondanks dat je zelf weet dat je nog veel moet oefenen, het toch durft op te nemen tegen soms imposante tegenstanders in Kring Eindhoven. Petje af!!!
Gaat het bij jou ook goed met trainen? Jij ook succes en misschien zie ik je binnenkort wel ergens!

Denk dat het er mooier uitziet als je je handen dichter bij elkaar houdt en je armen wat meer ontspannen naast je lichaam laat hangen. Nu komt het wat krampachtig over allemaal. Chubby schreef:In 3,5 jaar van groen naar Z?! Dat vind ik een hele mooie prestatie!

.. Heb er zelf ook 1 en die heeft ook moeite met het zakken van de achterhand en het ruggebruik.zoepahhpaula schreef:Heej Masja!
Leuk jou hier tegen te komen zeg! en wat een prachtdier!
Lekker aant genieten van je vakantie?
nina88 schreef:Wat een ontzettend mooi paard heb je daar zeg! Ik mis alleen een stukje ontspanning, verder ziet het er erg netjes uit!
Ik ken de Holsteiner-moeilijkheden.. Heb er zelf ook 1 en die heeft ook moeite met het zakken van de achterhand en het ruggebruik.
Wat is de afstamming van jouw paard?
Rebel_Jits schreef:Ik vind dat je een beetje rare armhouding hebtDenk dat het er mooier uitziet als je je handen dichter bij elkaar houdt en je armen wat meer ontspannen naast je lichaam laat hangen. Nu komt het wat krampachtig over allemaal.
..irritant is dat, maar het lukt me nog niet om dat 1-2-3 te veranderen...Ik ga het toch weer nog beter proberen! Het moet toch ooit goed komen zou je denken?