Saszkiia91 schreef:Jetje1985 schreef:Ziet er heel goed uit!!
Wat voor zadel heb je?
Bedankt! Een euroriding luxor, super fijn
Ik dacht hem al te kennen, ik heb dezelfde!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Saszkiia91 schreef:Jetje1985 schreef:Ziet er heel goed uit!!
Wat voor zadel heb je?
Bedankt! Een euroriding luxor, super fijn
) 
Manieki schreef:Wat een heerlijk ding zeg! Julie zijn echt super om naar te kijken!
(tja en dat commentaar he... op 1 foto lijk je je benen iets af te steken naar voren, maar dat zal wel een momentje geweest zijn)

_sabien_ schreef:wat een super leuke pony heb je!!
en ik weet niet of ik het goed zie, maar probeer je schouders iets meer te ontspannen,
Maar, bedankt voor de tip! 
viefdepief schreef:Wow Sas!
Heb echt al heel lang geen foto's meer van jullie gezien.
Wat is Korrie stoer geworden en wat heb je hem heerlijk aan het sjouwen!

rommeke schreef:mooi foto's, ziet er netjes uit.
commentaar? het is dat het moet, je mag wat meer lachen
tot januarie
uiterste concentratie!
(vind je polo ook helemaal top)

vielen mij meteen op.

Maar ik zal er zeker op gaan letten dat hij meer lengte krijgt in de hals. Dat heeft alleen maar een positief effect doordat zijn beengebruik ook ruimer wordt!
. Saszkiia91 schreef:@MissBonny: Bedankt voor de leuke reactie! Het kan zijn dat mijn zadel iets naar rechts trekt, vroeger hadden we er veel last van, het zadel is nu ook helemaal aangepast aan Korries rug. De laatste tijd gaat het eigenlijk heel goed en komt het bijna niet meer voor. Maar het zal niet meteen helemaal weg zijn maar misschien komt dat nog. Ik besteed er meestal ook veel aandacht aan, bedankt voor de tip ik blijf er op letten!
@Wildgirl: Ook bedankt voor het commentaar, meestal als hij wat moe wordt gaat hij wat dieper lopen. Ik had hem deze week rustig aan gereden en wat gesprongen. De fotografe kwam heel onverwachts dus korrie moest aan het werk! Hij heeft alles uit de kast gehaald en vond het wel genoeg na een half uurtjeMaar ik zal er zeker op gaan letten dat hij meer lengte krijgt in de hals. Dat heeft alleen maar een positief effect doordat zijn beengebruik ook ruimer wordt!@Dudette_: Super bedankt! Ja voetjes voetjes, haha ze willen graag in beeld
Al met al bedankt voor de tips, ben erg blij met jullie reacties! en complimentjes![]()
.

Barco schreef:Wat een gaaf paard! En het ziet er heel vriendelijk uit.
Het lijkt er alleen op dat tijdens het sbw hij wel mooi buiging heeft in de hals naar binnen, maar juist net in die nek iets naar buiten draait.
Dat is wel mijn sterkste verbeterpunt! Zitten op die kont! Als ik eerlijk ben ging het dit keer wel stukken beter, maar zoals je ziet, nog niet perfect!

Loopt ook erg netjes
jij rijd ook netjes! Succes verder ! Enige tip = Lachen

PartOulOver schreef:Wat een leuke pony!!! Echt geweldigLoopt ook erg netjes
Saszkiia91 schreef:PartOulOver schreef:Wat een leuke pony!!! Echt geweldigLoopt ook erg netjes
Dankje! Ja dat heb ik meer gehoord, ik was erg geconcentreerd!
heb ik ook altijd
dan zegt me moeder dat ik eens moet LACHEN

Ik dacht die is leuk
. Maar Korian is ook echt gaaf