Uriël (v. Gribaldi) @ work in anky kiwi

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re: Uriël (v. Gribaldi) @ work in anky kiwi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 12:48

Tips over je houding zijn al gegeven Lachen

Verder oogt het alsof paard weinig souplesse heeft, graag zou ik meer ontspanning in de bovenlijn zien, zodat beenwerk ook wat meer souplesse kan vertonen.
Hij loopt best mooi in balans , maar vind de passen erg kort. Niet elk paard heeft natuurlijk een sueprdraf, maar de souplesse kun je door veel gymnastische oefeningen te doen, wel trainen.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 12:53

crossmonster schreef:
Tips over je houding zijn al gegeven Lachen

Verder oogt het alsof paard weinig souplesse heeft, graag zou ik meer ontspanning in de bovenlijn zien, zodat beenwerk ook wat meer souplesse kan vertonen.
Hij loopt best mooi in balans , maar vind de passen erg kort. Niet elk paard heeft natuurlijk een sueprdraf, maar de souplesse kun je door veel gymnastische oefeningen te doen, wel trainen.

Ontspanning is een woord dat heel klein in het woordenboek staat van Uriel.

EllenRose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 12:54

@Miep1979, je hebt PB Knipoog
@crossmonster, ik vind het wel grappig, dat je dat zegt. Aangezien ze best veel beweging en grote passen heeft van zichzelf Knipoog
Maar ik snap wat je bedoelt, op de foto's is het niet echt terug te zien, en ze moet idd meer ontspannen en actiever Knipoog