Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yorghos schreef:Wat een leuke pony!
Ik vraag me wel af of je cap niet veel te groot is? Het lijkt net of hij over je ogen zakt
En ja, je hebt lange benen voor het mooie plaatje, maar te zwaar ben je zeker niet!
Black_White schreef:hele knappe pony. De rijstijl is nog niet perfect, maar dat hoeft ook niet metteen. Het lijkt me een diertje wat aardig stug is in de mond. Probeer daarom zelf heel heel licht te zijn met je handen. Zelfs liever een boogje dan net te strak. En rij verder op je zit. Door middel van sneller/langzamer licht te rijden het tempo bepalen, en hem zo heel licht aan je been te krijgen. Lijkt me een leuk dier, maar bedenk goed hoe je gaat rijden voor je wat doet.
Yorghos schreef:Maar als je cap mee zakt, is hij toch een maatje te groot denk ik. Ik heb dezelfde cap en de mijne beweegt niet op mijn hoofd. Zit ook niet heel strak, trouwens.
Jordy_ schreef:Black_White schreef:hele knappe pony. De rijstijl is nog niet perfect, maar dat hoeft ook niet metteen. Het lijkt me een diertje wat aardig stug is in de mond. Probeer daarom zelf heel heel licht te zijn met je handen. Zelfs liever een boogje dan net te strak. En rij verder op je zit. Door middel van sneller/langzamer licht te rijden het tempo bepalen, en hem zo heel licht aan je been te krijgen. Lijkt me een leuk dier, maar bedenk goed hoe je gaat rijden voor je wat doet.
Hier ga ik helemaal in mee!
Super gave pony. Ik zou idd wel voor een ander zadel kijken, is voor jou ook niet prettig, i heb ook en tijdje op een te klein zadel gereden en je houding gaat er echt door achteruit...
wino schreef:Mooie pony.
ALleen je zadel ligt veeel te ver naar voren. je zit bijna in zijn nek. Misschien dat ie daardoor ook snel is uit protest of omdat het zeer doet.
Sietske94 schreef:ik vind foto 2 vooral mooi, wat een prachtig hoofd heeft ie!
je rijdt hem netjes als ik zo naar de fotos kijk, er zit soms al wat enige ontspanning in, das dus een goed teken
ik vind je er nog mooi oppassen, over het zadel; op de eerste paar rijfotos lijkt hij inderdaad wel aan de kleine kant, misschien even naar een zadelmaker laten kijken ofzo? je weet maar nooit.
fjordyvon schreef:erg leuke pony zoals andere ook zijden probeer meer een knikje in je armen te vormen daar door neem je een fijnere houding aan
zitake schreef:Mooie pony, ook lekker stevig (mss iets tè). Paar puntjes commentaar: te groot ben je niet, maar ik vind je zadeltjes wel ietsje klein, het lijkt of je heel erg op de achterkant van je zadel zit, lijkt me niet erg aangenaam voor de rug van je pony.
Probeer je handen niet te laag te houden, lijkt nu of je ze teveel op zn hals wil laten liggen. Houd ze iets hoger, heeft een mooier beeld en is prettiger voor je pony.
Ik vind dat je hem zo op het eerste zicht netjes actief vooruit rijdt, maar houd vanvoor wel contact.
elizevb schreef:mooie pony, ik vind het nog net gaan maar dan moet je niet te veel meer groeien! rijden ziet er goed uit, je handen iets meer dragen, kniekje in je ellebogen maar dat was al gezegd!!