Robin(Welsh) @ Work

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xXxXsasxXxX

Re: Robin(Welsh) @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 21:58

Ik zou eerst nog dit zadel gebruiken.. je kan altijd nog het zadel van Din erop doen..

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 22:03

Wat een leuke pony!
Ik vraag me wel af of je cap niet veel te groot is? Het lijkt net of hij over je ogen zakt Lachen
En ja, je hebt lange benen voor het mooie plaatje, maar te zwaar ben je zeker niet!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 22:12

Yorghos schreef:
Wat een leuke pony!
Ik vraag me wel af of je cap niet veel te groot is? Het lijkt net of hij over je ogen zakt Lachen
En ja, je hebt lange benen voor het mooie plaatje, maar te zwaar ben je zeker niet!

Haha Tong uitsteken Cap is niet te groot Knipoog Alleen kijk ik altijd naar beneden en me cap zakt denk iets mee denk? Bloos

Hij zit niet strak om mijn hoofd idd. maar niet té los Tong uitsteken
(snap je het nog Dromen)

Maar dankje Haha!
Laatst bijgewerkt door Steef op 07-07-08 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 22:15

Black_White schreef:
hele knappe pony. De rijstijl is nog niet perfect, maar dat hoeft ook niet metteen. Het lijkt me een diertje wat aardig stug is in de mond. Probeer daarom zelf heel heel licht te zijn met je handen. Zelfs liever een boogje dan net te strak. En rij verder op je zit. Door middel van sneller/langzamer licht te rijden het tempo bepalen, en hem zo heel licht aan je been te krijgen. Lijkt me een leuk dier, maar bedenk goed hoe je gaat rijden voor je wat doet.

Hier ga ik helemaal in mee!

Super gave pony. Ik zou idd wel voor een ander zadel kijken, is voor jou ook niet prettig, i heb ook en tijdje op een te klein zadel gereden en je houding gaat er echt door achteruit... Knipoog

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 22:15

Maar als je cap mee zakt, is hij toch een maatje te groot denk ik. Ik heb dezelfde cap en de mijne beweegt niet op mijn hoofd. Zit ook niet heel strak, trouwens.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 22:17

Yorghos schreef:
Maar als je cap mee zakt, is hij toch een maatje te groot denk ik. Ik heb dezelfde cap en de mijne beweegt niet op mijn hoofd. Zit ook niet heel strak, trouwens.

Mijne beweegt ook meestal niet Vork maar nu je het zegt valt het me wel op op de foto's Knipoog

als ik me hoofd heen en weer doe gaat ie wel beetje mee...
maar dat bandje eronder zit ook veel te los Bloos

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 22:18

Jordy_ schreef:
Black_White schreef:
hele knappe pony. De rijstijl is nog niet perfect, maar dat hoeft ook niet metteen. Het lijkt me een diertje wat aardig stug is in de mond. Probeer daarom zelf heel heel licht te zijn met je handen. Zelfs liever een boogje dan net te strak. En rij verder op je zit. Door middel van sneller/langzamer licht te rijden het tempo bepalen, en hem zo heel licht aan je been te krijgen. Lijkt me een leuk dier, maar bedenk goed hoe je gaat rijden voor je wat doet.

Hier ga ik helemaal in mee!

Super gave pony. Ik zou idd wel voor een ander zadel kijken, is voor jou ook niet prettig, i heb ook en tijdje op een te klein zadel gereden en je houding gaat er echt door achteruit... Knipoog

Ik zal het aan m'n opa voorstellen als die van vakantie terug is(het is nl zijn pony Knipoog)

Dan wordt het wss wel een 2e hands omdat ze nogal duur zijn? Weet iemand ong prijzen?

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 22:19

Leuke foto's Haha!:D:D... Je drukt je hand wel heel erg naar beneden...beetje omhoog houden

Blommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 00:56

Mooie pony.

ALleen je zadel ligt veeel te ver naar voren. je zit bijna in zijn nek. Misschien dat ie daardoor ook snel is uit protest of omdat het zeer doet.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 09:08

wino schreef:
Mooie pony.

ALleen je zadel ligt veeel te ver naar voren. je zit bijna in zijn nek. Misschien dat ie daardoor ook snel is uit protest of omdat het zeer doet.

Ik zal hem volgende keer wat naar achteren leggen en kijken of het helpt Tong uitsteken

Sietske94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 09:39

ik vind foto 2 vooral mooi, wat een prachtig hoofd heeft ie!
je rijdt hem netjes als ik zo naar de fotos kijk, er zit soms al wat enige ontspanning in, das dus een goed teken Lachen

ik vind je er nog mooi oppassen, over het zadel; op de eerste paar rijfotos lijkt hij inderdaad wel aan de kleine kant, misschien even naar een zadelmaker laten kijken ofzo? je weet maar nooit. Lachen

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 09:56

Sietske94 schreef:
ik vind foto 2 vooral mooi, wat een prachtig hoofd heeft ie!
je rijdt hem netjes als ik zo naar de fotos kijk, er zit soms al wat enige ontspanning in, das dus een goed teken Lachen

ik vind je er nog mooi oppassen, over het zadel; op de eerste paar rijfotos lijkt hij inderdaad wel aan de kleine kant, misschien even naar een zadelmaker laten kijken ofzo? je weet maar nooit. Lachen

Dankje Haha! en ja zoals ik al eerder zei. ik ga het er met m'n opa over hebben Knipoog

fjordyvon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 10:53

erg leuke pony zoals andere ook zijden probeer meer een knikje in je armen te vormen daar door neem je een fijnere houding aan

Haha!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 20:23

fjordyvon schreef:
erg leuke pony zoals andere ook zijden probeer meer een knikje in je armen te vormen daar door neem je een fijnere houding aan

Haha!

Dankje Haha! en ik probeer erop te letten. maar op zo'n pony ben je meer bezig met zorgen dat ie loopt dan dat je op je houding let Knipoog

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 12:26

Mooie pony, ook lekker stevig (mss iets tè Haha! ). Paar puntjes commentaar: te groot ben je niet, maar ik vind je zadeltjes wel ietsje klein, het lijkt of je heel erg op de achterkant van je zadel zit, lijkt me niet erg aangenaam voor de rug van je pony.
Probeer je handen niet te laag te houden, lijkt nu of je ze teveel op zn hals wil laten liggen. Houd ze iets hoger, heeft een mooier beeld en is prettiger voor je pony.
Ik vind dat je hem zo op het eerste zicht netjes actief vooruit rijdt, maar houd vanvoor wel contact.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 16:49

zitake schreef:
Mooie pony, ook lekker stevig (mss iets tè Haha! ). Paar puntjes commentaar: te groot ben je niet, maar ik vind je zadeltjes wel ietsje klein, het lijkt of je heel erg op de achterkant van je zadel zit, lijkt me niet erg aangenaam voor de rug van je pony.
Probeer je handen niet te laag te houden, lijkt nu of je ze teveel op zn hals wil laten liggen. Houd ze iets hoger, heeft een mooier beeld en is prettiger voor je pony.
Ik vind dat je hem zo op het eerste zicht netjes actief vooruit rijdt, maar houd vanvoor wel contact.

Dankje Haha! Op dit moment is die niet zo heel dik Tong uitsteken Maar hij is van zichzelf al erg stevig ja Knipoog
Handen heb ik vandaag op gelet! Ik plaats straks weer in een ander topic de nieuwe foto's!

elizevb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 16:52

mooie pony, ik vind het nog net gaan maar dan moet je niet te veel meer groeien! rijden ziet er goed uit, je handen iets meer dragen, kniekje in je ellebogen maar dat was al gezegd!!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 16:57

elizevb schreef:
mooie pony, ik vind het nog net gaan maar dan moet je niet te veel meer groeien! rijden ziet er goed uit, je handen iets meer dragen, kniekje in je ellebogen maar dat was al gezegd!!

Dankje!
wss ben ik al uitgegroeid Knipoog Dus ik kan er nog wel even op Tong uitsteken

Hij kan nog wel is klooie dus ik lette toen niet helemaal op m'n handen Knipoog

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 18:29

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 11:07

Volgens mij is het zadel echt te klein.
Ook drukt de pony haar rug weg door zo met haar hoofd omhoog te lopen.
Probeer zelf een knik in je elleboog te houden en de pony actiever naar voren te rijden.
Ik vrees wel dat je te groot voor de pony wordt.

love_u

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 11:19

ik vind dat je met je lengte net nog kan maar ik zou wel voor een ander zadel gaan kijken
en op je handen letten en als je beter op je handen gaat letten heb je ook kans dat die meer gaat zakken

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 22:35

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.