Shetlander@dressuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AH_scim

Re: Shetlander@dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:01

probeer niet de hele tijd je spoor in de buik te prikken. Hakken laag.

Leuk pony

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:06

elegant shetje heb je daar Knipoog ziet er heel leuk uit, voor het oog ben je misschien een beetje lang, maar ze stoort haar niet zo te zien. Inderdaad beugels 1-2 gaatjes langer, dan komen je knieen niet boven de zweetbladen uit.
Als je perse sporen wil dragen, misschien eens proberen met zwanenhalssporen, dan kan je makkelijker met je kuit drijven en af en toe het spoortje erbij pakken. Nu moet je telkens je hak optrekken. Zelf zou ik het spoortje eraf halen, maar goed, jij kent haar en het is jouw keuze Knipoog

heel veel succes met nog met wedstrijden en geniet van je kleine dondersteen Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:31

marlinH schreef:
Waarom moet je perse naar de L1? Kun je beter als doel hebben voor die grotere pony. Misschien kan er een ander meisje op de shetlander rijden, die hem naar de L1 rijd, dan heb je toch nog je doel bereikt.. Tong uitsteken

Je trekt je hakken op, daardoor is je beenhouding niet mooi. Maar als je je hakken niet optrekt kun je niet aandrijven Nagelbijten / Gniffelen

euh, wie heeft jou dat geleerd? aandrijven doe je met je kuiten, niet met je hakken.

Ik vind het prima passen, alleen zie ik of je sporen graag af, of je hakken uitgedrukt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 15:17

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-10-22 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 09:17

[***]&Rody! Haha!
Poeh wat zijn jullie vooruit gegaan zeg, tis ook al een lange tijd geleden dat ik je gezien heb! Hoelang zal dat zijn ? 2 jaar?
Verder vind ik Rody en jy een super leuke combinatie!
Ik vind je er niet te groot voor, wel moet je zoals de rest al zegt goed op je hakken letten.

Veel succes nog samen Lovers!

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 22:28

Nooit luisteren naar dat stomme gelul om het feit dat je te groot lijkt of wat dan ook hoor! Shetlanders zijn sterk genoeg, en jij ziet er daarnaast ook nog zeker niet te zwaar uit voor je pony! Mijn oude Shet lijkt erg veel op de jouwe, knap beestje. Succes verder, ziet er erg leuk uit samen!

lovebinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 10:16

leuke pony ! Haha!