Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Angeliek schreef:Heej, dit zag ik ook in de Flair staan!!!!!
mammasan schreef:Wat toevallig, heb jaren in Bussum gewerkt en kwam elke dag langs de kerk. Het wordt vast erg mooi.
Ook toevallig....... Heb ik jouw (Napoleon) nog aan de telefoon gehad. Vanessa zou met een scoope langs komen maar dat liep een beetje fout door allerlei koliek gevallen. Of heb ik nu de verkeerde voor me?
Voelde me helemaal schuldig omdat ik je tot 2 x toe moest bellen om het te verzetten
Vindt ik altijd erg moeilijk........... Is het nog gelukt met het scopen? tinkernikky schreef:Wat ik me afvraag, is het daar niet vreselijk kkkoud? Want die oude ramen die tochten toch of niet?
Ik vind het vreselijk mooi zeg, prachtig om zo iets te kopen en te verbouwen.
anders zou koukleum ikke niet lang meer leven
We wonen er natuurlijk nog niet en het wordt pas in augustus opgeleverd, helemaal kant en klaar
Het werd dus ditte, een mixje van beiden, oud maar in een nieuw jasje zodat we niet teveel meer moeten opknappen want daar hebben we helemaal geen tijd voor!
Toen kregen we te horen dat we voor het duurdere appartement (deze dus) op nummer 1 stonden, we hadden maar een dag of 2 de tijd om te beslissen........... Uiteindelijk hebben we het toch gedaan en we zijn er nu al onwijs blij mee
Het gaat denk ik wel moeilijk worden met inrichten dus meubels enzo kopen we pas als we er in gaan