Onze woning in aanbouw, apart al zeg ik het zelf!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 15:32

Jeetje! Een droom appartement!
Ik wilde zelf geen appartement omdat ze meestal zo saai zijn maar dat kan je van deze echt niet zeggen!
Jaloers!!!

Suzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 18:49

Dat is nog eens wat je noemt een niet alledaagse woning!Heel apart en erg mooi! Lijkt me alleen best moeilijk in te richten, maar jullie hebben wel iets bijzonders. Is weer eens wat anders dan mijn nieuwbouw huis in Almere.
Vervelend he, dat wachten voordat je erin kan.

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 19:17

Ziet er fantastiesch uit hee !
Echt lekker wonen lijkt mij Knipoog

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 19:21

Wauw wel keimooi met die bogen enzo maar ik zou me er niet op me gemak voelen...Lachen

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 19:41

Wat mooooi! Wauw! Geweldig zeg! Als ik later groot ben en een boerderijtje in Frankrijk zit er niet in, dan wordt het toch wel zoiets hoor Kwijl ! Wauw!

Wanneer mag ik komen logeren Knipoog

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 20:24

Machtig. Nog even geduld en dan kunnen jullie gervan enieten.
Namens H.: Is mooi ziet er goed uit.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 20:37

Wat gaaf!!!! Daar zou ik nou echt graag in wonen!!! Haha! Maar toch zou ik niet willen ruilen Haha!

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-03 23:42

Angeliek schreef:
Heej, dit zag ik ook in de Flair staan!!!!!

Dat riep ik nou ook toen ik die Flair open sloeg........... Weet je, het erge is ook nog, we hebben bijna dezelfde boogramen en de Simatic-keuken is gewoon precies hetzelfde als die wij hebben uitgekozen, alleen een andere kleur. Ze heeft zelfs hetzelfde kookfornuis, een SMEG met 5 kookplaten en een brede 90cm oven..... IK stond er helemaal versteld van toen ik het zag.

We gaan het overigens heel strak inrichten met waarschijnlijk een lichte houtenvloer. Alles met lichte kleuren. De badkamer en toilet worden in Wenge stijl (bruin met spierwit), beetje Japanse stijl.

Orrie, ik laat nog wel weten wanneer de Housewarmingparty wordt gehouden, bij deze ben je van harte uitgenodigd, net als diegene die weleens ons huis in het echt willen zien Haha!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 00:07

Ik zorg dan dat ik wel op tijd denk aan een routebeschrijving Haha!

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 12:36

Ziet er echt heel gaaf uit. Ik zou er zo willen wonen, als het af zou zijn dan he.

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 12:57

Geweldig, wat een leuk huis krijgen jullie. Da's inderdaad om jaloers op te worden. Ik hoop dat jullie er heel veel woonplezier zullen hebben.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 14:12

Echt gaaf!!, hoe kom je daar zo bij?
Alvast heel veel woonplezier gewenst!!

mammasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 14:15

Wat toevallig, heb jaren in Bussum gewerkt en kwam elke dag langs de kerk. Het wordt vast erg mooi.

Ook toevallig....... Heb ik jouw (Napoleon) nog aan de telefoon gehad. Vanessa zou met een scoope langs komen maar dat liep een beetje fout door allerlei koliek gevallen. Of heb ik nu de verkeerde voor me?

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:22

ja prachtig.... ik zou nog wel eens een watertoren buiten de stad willen bewonen...

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-03 20:21

mammasan schreef:
Wat toevallig, heb jaren in Bussum gewerkt en kwam elke dag langs de kerk. Het wordt vast erg mooi.

Ook toevallig....... Heb ik jouw (Napoleon) nog aan de telefoon gehad. Vanessa zou met een scoope langs komen maar dat liep een beetje fout door allerlei koliek gevallen. Of heb ik nu de verkeerde voor me?

Dat klopt Haha! Voelde me helemaal schuldig omdat ik je tot 2 x toe moest bellen om het te verzetten Bloos Vindt ik altijd erg moeilijk........... Is het nog gelukt met het scopen?

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 21:31

Wat een onwijs gaaf optrekje! Inderdaad heel wat anders dan een nieuwbouwhuisje in Almere! Mijn vriend en ik zitten namelijk net een maandje in ons nieuwe (koop)appartementje.
Ik geloof dat ik hem zo om zou ruilen met jullie!

mammasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 11:20

Geeft niet hoor als mijn paard koliek zou hebben zou ik het ook fijn gevonden hebben als die even voor ging... Het scopen is gelukt. Hij heeft een alergische reactie op een bacterie zijn longen zitten vol met slijm. Helaas wil het nog niet los komen. Dus waarschijnlijk heb je me volgende week weer aan de telefoon.

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 11:34

Wat ik me afvraag, is het daar niet vreselijk kkkoud? Want die oude ramen die tochten toch of niet?

Ik vind het vreselijk mooi zeg, prachtig om zo iets te kopen en te verbouwen.

Ik kon 3 jaar geleden een kerkje kopen in Drentje met Grond, maar Harry wou het niet wéééééééééééééééééééé
Ik zou dat helemaal te gek hebben gevonden en dan me paardjes bij huis(kerk)...
Er zaten geen grafstenen bij trouwens dus dat scheelt weer.

Monique

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 12:38

Echt een mooi huis konden we maar ruilen.

Lautjuh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 19:29

napoleon schreef:
:))
Het is idd de Grote Sint Vituskerk in Bussum, dichtbij Hilversum

ik woon niet in Hilversum maar in de Hilversumse meent!
is dichterbij....maar ik zeg altijd Hilversum, is makkelijker Haha!

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-03 19:54

tinkernikky schreef:
Wat ik me afvraag, is het daar niet vreselijk kkkoud? Want die oude ramen die tochten toch of niet?

Ik vind het vreselijk mooi zeg, prachtig om zo iets te kopen en te verbouwen.

Die oude ramen worden vervangen voor nieuwe ramen Haha! anders zou koukleum ikke niet lang meer leven Knipoog We wonen er natuurlijk nog niet en het wordt pas in augustus opgeleverd, helemaal kant en klaar

Om op de vraag terug te komen van curly2day: Prima wilde graag een nieuwbouwappartement/huis en ik niet, ik wilde een oud huisje met tuin Haha! Het werd dus ditte, een mixje van beiden, oud maar in een nieuw jasje zodat we niet teveel meer moeten opknappen want daar hebben we helemaal geen tijd voor!

Het is trouwens nog een heel gedoe geweest hoor, we stonden namelijk voor een goedkoper appartement op de inschrijflijst met nog 15 wachtenden voor ons Frusty Toen kregen we te horen dat we voor het duurdere appartement (deze dus) op nummer 1 stonden, we hadden maar een dag of 2 de tijd om te beslissen........... Uiteindelijk hebben we het toch gedaan en we zijn er nu al onwijs blij mee Het gaat denk ik wel moeilijk worden met inrichten dus meubels enzo kopen we pas als we er in gaan Haha!

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 16:50

Nou nou...sjieke bende straks....zou weet ik waar jullie geld heen gaat!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 17:13

Als jullie hulp nodig hebben bij het inrichten bied ik me bij deze aan (doe opleiding voor interieurstyliste/ binnenhuisarchitect Haha! Haha!

sl0wm0ti0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:35

wwwwwow.. Dat is dus echt mijn smaak, wat een droom optrekje zeg! Die ramen, en die muren.. en en .. wow Pling Veel plezier ermee!